Вип. 65
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/203
Переглянути
Документ Коефіцієнти добового приведення інтенсивності руху транспортних потоків на вулично-дорожній мережі міста (на прикладі м. Києва)(КНУБА, 2017) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.; Дорош, М. І.; Петрук, В. Б.; Королевська, І. В.Розглянутий показник добової інтенсивності руху транспорту. Проаналізований існуючий метод визначення коефіцієнтів добового приведення інтенсивності руху транспортних потоків на основі натурних обстежень на вулично-дорожній мережі міста. Запропонований новий підхід визначення коефіцієнтів, заснований на основі соціологічного опитування населення міста. Виконана порівняльна характеристика та аналіз різних методів визначення коефіцієнтів.Документ Конверсія і соціальний синтез майнових комплексів оборони України(КНУБА, 2017) Михальченко, С. В.; Товбич, В. В.Досліджено актуальність створення нових принципів територіального планування та містобудівних рішень для майнових комплексів національної без- пеки за умов переходу до нової концепції побудови оборони в Україні, наближе- ної до світових стандартів, зокрема Північно-атлантичного альянсу.Документ Визначення типу приладу для виміру витрат стічних вод в каналізаційних колекторах(КНУБА, 2017) Павлов, Є. І.; Ліфанов, О. М.Розглянуто проблеми, що виникають в умовах сучасної забудови історичних центрів міст багатоповерхівками. Особлива увага звертається на проблеми, пов’язані з відведенням стічних вод, переповненням каналізаційних колекторів, та з’ясуванням їх працездатності. Проведено детальний аналіз приладів, що застосовуються для виміру пропускної здатності трубопроводів і зроблено акцент на необхідності конструювання слідкуючого вимірювача, який в практиці експлуатації каналізаційних мереж на даний час відсутнійДокумент Концептуальные основы моделирования волновых процессов в транспортных потоках мегаполисов(КНУБА, 2017) Човнюк, Ю. В.; Чередніченко, П. П.; Диктерук, М. Г.; Остапущенко, О. П.Предложена математическая модель, позволяющая моделировать воз- никающие волновые процессы в транспортных потоках машин крупных городов и мегаполисов. Определены основные характеристики транспортных волн. Установлены условия их возникновения.Документ Сучасна концепція побудови висотної референцної основи України(КНУБА, 2017) Кучер, О. В.; Старовєров, В. С.; Кошелюк, Н. І.Охарактеризовані основні напрямки розвитку висотної основи України, як складової національної системи відліку. Приведені основні відомості про сучасні підходи щодо становлення висотної складової референцної системи координат. Наведено сучасний стан проблеми в Україні, Європі та перспективи розвитку. Проаналізовано концепцію створення та практичну реалізацію європейської вертикальної референцної системи EVRS. Відзначено, що національна система висот повинна бути узгоджена з Європейськими стандартами. Розглянуті підходи до моделювання параметрів висотної основи України.Документ Сприйняття людиною процесів втручання в міський простір(КНУБА, 2017) Козакова, О. М.; Кузьміна, Г. В.Розглядається роль людини та специфіка сприйняття нею, як головним реципієнтом, оточуючого міського середовища. Висвітлюються поширені сьогодні підходи до формування та вдосконалення існуючого міського простору.Документ Резервування земель для потреб міжнародних автомобільних транспортних коридорів(КНУБА, 2017) Петраковська, О. С.; Ємець, О. А.Удосконалено методику надання земель під будівництво автомагістралей. Запропоновано технологічну модель надання земель під міжнародні автомобільні транспортні коридори. Запропоновано управлінський механізм резервування земель при відведенні земель для будівництва міжнародних автомобільних транспортних коридорів.Документ Основи класифікації житлових зон за рівнем містобудівної якості життя(КНУБА, 2017) Лісниченко, С. В.Викладено теоретичне та практичне значення, а також загальні принципи класифікації житлового середовища в залежності від рівня містобудівної якості життя.Документ Принципи модернізації військового містечка відкритого типу на прикладі м. Старокостянтинів(КНУБА, 2017) Василенко, Л. Г.; Морозік, А. С.Висвітлюються принципи, методи та прийоми модернізації військових містечок, які застосовані та апробовані на прикладі військового об’єкту, що розташований в м. Старокостянтинів Хмельницької області.Документ Підвищення енергоефективності існуючого житлового фонду України(КНУБА, 2017) Предун, К. М.Проаналізовано шляхи підвищення енергоефективності існуючої забудови та систем централізованого теплопостачання населених пунктів України, визначена пріоритетність заходів і дана кількісна оцінка.Документ До питання комфортного візуального середовища міста: методи визначення(КНУБА, 2017) Козлова, Н. В.Розглянуто актуальний спектр методик визначення ступеню комфортності візуального середовища міста.Документ Удосконалення процедури видачі вихідних даних для проектування(КНУБА, 2017) Ковальська, Г. Л.; Смілка, В. А.Одним з документів, які необхідно надати до органів містобудування та архітектури для отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки є містобудівний розрахунок. У зв’язку з інформатизацію містобудівної галузі виникає дискусійне питання про необхідність підготовки такого документу. У статті наведено пропозиції щодо удосконалення процедури видачі вихідних даних для проектування, за умови формування інформаційних ресурсів містобудівного кадастру та розвитку аналітичних функцій містобудівного моніторингу.Документ Класифікація покриттів в галузі містобудівного застосування(КНУБА, 2017) Бакун, К. С.Розглянуті види покриттів в залежності від конструктивних рішень будівлі, розроблена класифікація геометричних форм та можливість їх подальшого застосування в містобудівній галузі.Документ Відмінності проектних команд scrum та тих, що працюють за технологією «каскадних моделей»(КНУБА, 2017) Півень, В. В.Проаналізовано порівняльні оцінки підготовки й функціонування проектних Scrum-команд та команд «каскадної моделі».Документ Розвиток методів оцінювання, аналізу, обгрунтування і вибору раціональних організаційно-технологічних рішень біосферосумісного будівництва(КНУБА, 2017) Чернишев, Д. О.Стаття присвячена розв’язанню актуального науково-прикладного проблемного питання – пошуку організаційно-технологічних рішень біосферосумісного будівництва на прикладі інженерного захисту територій морського та річкового узбережжя в Україні. Захист берегів від розмиву і, пов'язаного з ним, зсувного руйнування берегових територій – найгостріша соціально-економічна та екологічна проблема, що стримує освоєння рекреаційних та інших ресурсів прибережної смуги. Основними причинами недосконалості діяльності в галузі захисту прибережних територій є: здійснення робіт щодо захисту морського та річкового узбережжя без достатнього наукового обґрунтування; недостатнє врахування закономірностей природних процесів у прибережній смузі моря, водосховищ та річок при формуванні складу проектних рішень; некомплексність ведення робіт та незавершеність формування берегозахисних та берегорегулюючих споруд у локальні комплекси, що повністю охоплюють берегові природні системи, в яких існує високий рівень взаємозв'язків природних процесів, що не забезпечувало їх проектну ефективність. Обгрунтовано, що метою з підвищення надійності роботи екосистем інженерного захисту берегів найбільш раціональною утрумуючою конструкцією являються габіони.Документ Математическое моделирование городских тpaнcпоpтных потоков и волн: континуальный подход, уравнения состояния(КНУБА, 2017) Човнюк, Ю. В.; Чередніченко, П. П.; Диктерук, М. Г.Предложена и обоснована математическая модель городских транс- портных потоков и волн. Применение континуального подхода позволяет определить основные параметры указанных потоков и возникающих транс- портных волн (плотность, амплитуду, скорость и др.), а также соответствующие уравнения состояния (городского транспортного потока), которое характеризует установившиеся движения потока машин. Определены скоро- сти и плотности потоков машин, при которых массовая скорость (провозная способность) максимальна. Описано неустановившееся движение потока ма- шин, появляющиеся при возникновении и ликвидации отказов в потоке машин. Установленное уравнение состояния потока машин на городской автомаги- страли, в соответствии с уравнениями неразрывности и движения, позволяют исследовать явление отказов технических устройств автомагистрали города на их пропускную способность и устанавливать необходимые резервы для компенсации потерь (т.н. «пробок» или «джемов»), вызванных отказами.Документ Модель бази метаданих для реєстрації комплектів містобудівної документації в системі містобудівного кадастру(КНУБА, 2017) Максимова, Ю. С.Розглянуто принципи реалізації та структуру бази метаданих для комплектів містобудівної документації та їх складових частин. Апробовано модель бази метаданих в середовищі об’єктно-реляційної сиcтеми керування базами даних PostgreSQL та геоінформаційної системи QGIS.Документ Створення привабливих міських просторів в процесі реконструкції архітектурного середовища історичного малого міста(КНУБА, 2017) Лещенко, Н. А.Аналізується питання привабливого міського простору. Визначається, чому існують і чим відрізняються міські простори, що притягують людей, і «порожні» простори, що мало використовуються. Розглядається створення привабливого публічного міського простору на прикладі ревалоризації площі Пам’яті у м.Барі.Документ Системний підхід до пам’яткоохоронної і реставраційної діяльності(КНУБА, 2017) Дьомін, М. М.; Орленко, М. І.Розглянуті питання використанния системного підходу при дослідженні пам'яток архітектури і пам'яткоохоронної і реставраційної діяльності.Документ Організаційно-технологічні основи логістизації збуту будівельної продукції(КНУБА, 2017) Нікогосян, Н. І.; Демидова, О. О.; Шатрова, І. А.; Титок, В. В.; Ємельянова, О. М.; Шебек, М. О.Здійснено аналіз основ логістизації збуту будівельної продукції, доведено доцільність застосування політики персонального збуту і запропоновано схеми функціональної організації служби збуту будівельної продукції.