Вип. 38
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1812
Переглянути
Документ Критерії відбору для підвищення професійної компетентності китайських викладачів в Україні(КНУБА, 2019) Ван ЇнсінНині не викликає сумнівів важливість освіти та інших форм розвитку компетенцій. Вони є ключовим фактором продуктивності, інноваційного потенціалу та конкуренто-спроможності. В умовах динамічного середовища реалізація сучасних міжнародних проектів та програм багато в чому залежить від грамотного застосування компетентнісного підходу. Останні дослідження активів знань свідчать про те, що основні проблеми стратегічного управління пов’язані саме з можливостями та компетенціями організацій. Розвиток компетенції розглядається як раціональний процес, що має кінцевий результат, який можна контролювати без серйозних проблем на основі досліджень та інших міркувань. Виходячи з певних заздалегідь визначених цілей (наприклад, придбання певних знань і навичок), передбачається, що на основі педагогічних і психологічних знань можна розробити і впровадити навчальний процес таким чином, щоб це призвело до досягнення визначених цілей. Янченський політехнічний інститут використовує п’ять базових критеріїв компетентності викладачів: загальнокультурний, загальнопрофесійний, комунікативний, особистісний, саморозвиток та самоосвіту. На основі комплексної експертної оцінки перевіряються всі критерії та приймаються кадрові рішення.