Вип. 6
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/293
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Методика дослідження та обробки інформації для оцінки надійності роботи кранів(КНУБА, 2010) Пиляєв, Р. С.Метою збору інформації про надійність є оцінка фактичного стану кранів, вдосконалення правил експлуатації, більш точного визначення режиму технічного обслуговування й ремонту. Для одержання інформації про надійність деталей, агрегатів і кранів у цілому використовуються наступні основні джерела: аналітичні розрахунки на довговічність, стендові й полігонні випробування на надійність, відомості про результати експлуатації, зміст ремонтних робітДокумент Розробка структури даних на основі класифікаційних ознак причин аварій у водопровідних мережах(КНУБА, 2010) Цюцюра, С. В.; Свинар, С. О.; Теренчук, С. А.В даний час аварійність трубопроводів в Україні щорік зростає. Загальна довжина водопровідних мереж в країні складає 86 тис. км. З них 21 тис. км. знаходяться в аварійному стані. Аварії приносять збитки, пов’язані з простоєм трубопроводів, втратами води, затопленнями, витратами на виконання ремонтних робіт. Вчасно вжиті заходи для їх запобігання істотно підвищують надійність водопостачання.Документ Огляд сучасної вантажопідйомної техніки(КНУБА, 2010) Назаренко, Іван Іванович; Свідерський, А Т.; Заліско, І. І.; Коваленко, С. А; Кравчук, Ю. І.; Шепетько, В. А.; Кобижський, М. Г.Актуальність роботи полягає в тому, що на ринку України пропонується широка гама різних кранів як вітчизняного так і закордонного виробництва, тому оцінка їх конструкцій та параметрів має важливе значення для будівельних організацій при обґрунтуванні та вибору.Документ Лабораторні дослідження зони ущільнення грунту навколо вдавлюваних паль(КНУБА, 2010) Цимбал, С. Й.; Малишев, О. В.Проектування фундаментів будівель та споруд як в звичайних так і в несприятливих інженерно-геологічних умовах може викликати значні труднощі, що пов’язані з розрахунком основи. Нормативна база та сучасні методи розрахунку не дають достатньо достовірної інформації про деформації, які використовуються для визначення переміщень та запасу міцності основи. Це стосується не лише фундаментів мілкого закладання, а й пальових.Документ Моделювання розповсюдження авіаційного шуму поблизу аеропортів та його впливу на оточуюче середовище(КНУБА, 2010) Левченко, Л. О.; Глива, В. А.; Євтушок, О. Я.Сучасною тенденцією розвитку авіаційного транспорту є розташування аеропортів у межах або у безпосередній наближеності до населених пунктів, що обумовлюється зручністю для користувачів. Модернізація в Україні існуючої авіаційної інфраструктури, розташованої поблизу зон житлової забудови (наприклад, аеропорт «Київ», АНТК «Антонов», «Донецьк» тощо) для прийому далеко магістральних повітряних суден та збільшення кількості рейсів у цілодобовому режимі, пов’язані зі збільшенням негативного впливу на оточуюче середовище.Документ Особливості українського ринку будівельної опалубки(КНУБА, 2010) Назаренко, Іван Іванович; Баранов, Ю. О.; Орищенко, С. В.; Мозговий, М. В.Світовий досвід будівництва показав, що розмаїтість архітектурного вигляду будинків, объемнопланировочных і конструктивних рішень найбільше повно забезпечує монолитнокаркасная технологія зведення об'єктів. Саме тому обсяги монолітного будівництва в розвинених країнах миру в цей час досягають 55 - 80%. Частка монолітних будинків у загальному обсязі будівництва неухильно збільшується й в Україні. Сьогодні застосування монолитнокаркасной технології є пріоритетним при будівництві житлових і адміністративних будинків.Документ Програмна реалізація розрахунку поетапного руху матеріалу на грохоті(КНУБА, 2010) Орищенко, С. В.Виконані теоретичні, і експериментальні дослідження робочого процесу вібраційного грохота із визначенням та урахуванням впливу матеріалу, що підлягає сортування, стали передумовою для розробки програмної реалізації розрахунку технологічних параметрів руху матеріалу для кожного етапу. Розроблений алгоритм і методика розрахунку передбачає можливі умови взаємодії куска матеріалу із робочим органом. Встановлено, що в загальному випадку рух куска можливо розділити на шість етапів.