Вип. 3

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/237

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Документ
    Містобудівний досвід реалізації кільцевого принципу організації руху транспорту на підходах до мостів
    (КНУБА, 2016) Бондар, Олександр; Осєтрін, Микола
    У даній статті розглянуто вітчизняний та закордонний містобудівний досвід реалізації перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту на підходах до мостів. Наведено переваги застосування даного типу перетину у порівнянні з іншими перетинами міських магістральних вулиць. Також встановлено, що в результаті екологічної оцінки забруднення прилеглої території даний тип перетину є найбільш оптимальним варіантом.
  • Документ
    Підводна урбаністика: питання та відповіді сучасності
    (КНУБА, 2016) Рубан, Людмила
    Стаття присвячена причинам виникнення зацікавленості підводною урбаністикою та відповідям на питання сучасності міжнародною архітектурно-будівельною та інженерною думкою. В роботі вода розглянута як середовище існування людини в її трьох можливих агрегатних станах - як рідини, криги та пари. Головна увага приділена морським екосистемам та їх можливому подальшому освоєнню у XXI столітті. Також розглянуто проживання в умовах вічної мерзлоти, де вода існує в своєму твердому стані в якості криги та снігу. Та виявлені напрями використання пароподібного стану води в сучасній архітектурі та мистецтві. Розглянуто ключові пропозиції щодо можливого планування підводних та надводних поселень, проведено аналіз міжнародного проектного досвіду за останні п’ять років, систематизовано науково-проектний матеріал, запропоновано класифікацію поселень на воді тощо. Проведений аналіз міжнародного досвіду проектування нових міст у водному середовищі висвітлює нові підходи та сучасні інженернотехнологічні рішення, розкриваючи потенціал морських екосистем для майбутнього освоєння.
  • Документ
    Міцність та тріщиностійкість сталефібробетонних плит, опертих по контуру при повторних навантаженнях
    (КНУБА, 2016) Скорук, Олег
    Проводилися експериментальні та теоретичні дослідження напружено деформованого стану одно, і двошарових бетонних, залізобетонних та сталефіброзалізобетонних плит під дією поперечного малоциклового навантаження. Загальною картиною роботи плит при повторних навантаженнях, аж до їх руйнування є почергове проходження трьох стадій роботи конструкції. Це стадія пружної роботи до появи першої тріщини, стадія експлуатації, тобто робота з тріщинами і стадія руйнування зразка. При вивчені деформацій опертих по контуру плит під дією рівномірного повторного навантаження приведена обробка власних експериментальних досліджень та розглянуті методики теоретичних розрахунків дослідних плит.
  • Документ
    Анализ комплексного обезвоживания мелких фракций гранита
    (КНУБА, 2016) Надутый, Владимир; Челышкина, Валентина; Костыря, Сергей
    В статье представлены результаты разработки математической модели для описания процесса комплексного обезвоживания мелких фракций гранита (+0,25...0,63 мм) и (+0,63...1,6 мм). В установке для обезвоживания используются три метода: вибрационный, вакуумный и электроосмотический. Независимыми переменными являются семь параметров: исходная влажность, площадь поверхности сушки, изменение давления в вакуумной камере, напряжение на электродах, частота колебаний и величина возмущающей силы вибровозбудителя, угол наклона рабочего органа. Значение работы состоит в разработке регрессионной модели для практического описания изменения конечной влажности гранита от указанных параметров.
  • Документ
    Architectural and structural type of self-propelled tethered underwater vehicles with improved maneuverability
    (КНУБА, 2016) Blintsov, Oleksandr
    The modern underwater complexes with umbilical tethers development trends overview and their underwater vehicles as technological equipment carriers peculiarities are given. The main disturbances that influence an underwater vehicle motion within underwater complex with umbilical tethers and the quality of work that it performs are described. The constructive elements layout basic concept of an underwater vehicle as a part of an underwater complex with umbilical tethers is analyzed. The propulsive complexes typical configurations are overviewed.The underwater vehicle progressive and rotary spatial motions separation concept is proposed. The concept makes it possible to design underwater vehicles with minimal disturbances influence while moving or positioning at six degrees of freedom and thus provide control quality enhancement of technological equipment installed on an underwater vehicle.The theoretical basis of a new architectural and-structural type of a self-propelled tethered underwater vehicle consisting of rotary and progressive motion platforms is developed.The possible self-propelled tethered underwater vehicle design of the new architectural-and structural type consisting of three propulsive devices and three rotary drives for processing equipment six freedom degrees motion is proposed.
  • Документ
    Определение размеров воронки всасывания для подводных технологий разработки россыпных месторождений
    (КНУБА, 2016) Медведева, Ольга
    Установлено, что применение трубопроводного гидротранспорта считается наиболее перспективным для разработки первичных и техногенных россыпей из под слоя воды. Проанализированы теоретические исследования процессов течения в рассматриваемой области, однако даже они существенно опираются на экспериментальные константы и используют не обоснованные предположения. Получены теоретические оценки размеров воронки всасывания, учитывающие производительность установки, диаметр всасывающего трубопровода, а также свойств твердых частиц добываемой россыпи. Рассматривая гидросмесь как однородную жидкость повышенной плотности, научно обоснована модель течения в зоне всасывания грунтозаборного устройства. Полученные зависимости позволяют обосновать периодичность и шаг перемещения добычной установки, а также оценить время разработки месторождения и рациональное количество установок.
  • Документ
    Рівняння існування самохідної прив’язної підводної системи як оцінка можливості її створення
    (КНУБА, 2016) Блінцов, Володимир; Клочков, Олександр
    Наведено системний підхід, що передбачає оцінку можливості створення на етапі раннього проектування технічних пристроїв, базуючись на рівняннях існування чотирьох ключових складових людина, матерія, енергетика, інформація. Особлива увага приділяється рівнянню існування самохідної прив’язної підводної системи за енергетичною складовою, що значною мірою визначає її експлуатаційні характеристики.
  • Документ
    Коливання буйково-заякорених систем загородження на хвилях
    (КНУБА, 2016) Безверхий, Олександр; Корнієнко, Вікторія
    В роботі запропоновані методика і алгоритми дослідження коливань буйковозаякореної системи загородження, що дозволяє визначити динамічні і кінематичні характеристики поведінки таких систем під дією морського хвилювання. На основі класичних підходів про коливання систем побудована система рівнянь руху буйково-заякорених конструкцій. Проведено деталізацію сил, що діють на всі елементи конструкції. З використанням апроксимацій гнучких елементів за допомогою сплайнів нелінійні диференціальні рівняння другого порядку в частинних похідних зведені до нелінійних задач Коші по часовій координаті, що розв’язуються чисельно. В роботі на прикладі конкретної буйково-заякореної системи проведено чисельний аналіз впливу параметрів морських хвиль (періоду, кута набігання хвильового фронту) на натяги в різних точках конструкції, а також на конфігурацію системи в просторі під дією хвиль.
  • Документ
    Pre-project research cycle of the architectural environment of the small town’s historical center as an analytical stage of it reconstruction
    (КНУБА, 2016) Leshchenko, Nellya
    To create a competent reconstruction projects in the historical environment it’s necessary to carry out pre-project research cycle. It’s goal - to produce detailed baseline data. Pre-project research should be carried out using the method of graph-analytical analysis of the historical architectural environment and its current state, the method of comparative analysis, synthesis by drawing up the result recommendations schemes. The article marks the stages of pre-project research of the architectural environment of the small town's historic center. It consists of historical-genetic analysis, analysis of the current state of the urban historical architectural environment, implementation the historical-reference plan, project of zones of protection monuments of architecture and urban planning, preparation the historical and urban planning substantiation. These researches are directed to identify characteristics of the formation and development of historic urban environment, to determine its value and the state of preservation, to define the limits of architectural and townplanning constraints and demands during reconstruction or new construction in the historic environment. The article shows the sequence of pre-project researches and their mutual influence. The result schemes of each stage were noted. A scheme-model of reconstruction activities as the result pre-project research and as the implementation of recommendation to the reconstruction project was determined.
  • Документ
    Програма розробки корисних копалин Світового океану
    (КНУБА, 2016) Куліков, Петро; Сукач, Михайло
    Запропоновано програму створення нових технологій, техніки і комплексів по вивченню, видобуванню, транспортуванню і переробленню металомістких та інших твердих корисних копалин материкового шельфу і глибоководної частини океанів. Показано актуальність проблеми та ресурси морських корисних копалин, зазначено мету, задачі програми та її конкурентні переваги. Розглянуто світовий потенціал й потреби у розробці корисних копалин, визначено напрями й тематику наукових робіт, а також фінансові показники та форми інвестиційного співробітництва.