Перегляд {{ collection }} за Ключові слова "332.15"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методика забезпечення необхідними земельними ресурсами при будівництві об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури(КНУБА, 2018) Петраковська, О. С.; Михальова, М. Ю.У статті проаналізовано проблеми і завдання, які виникають при забезпеченні земельними ділянками для будівництва транспортних об'єктів, визнаних як "суспільна потреба". Специфіка будівництва об’єктів інженернотранспортної інфраструктури зумовлена їх значною протяжністю та необхідністю придбання великої кількості земельних ділянок, що перебувають у приватній власності. У статті запропоновано методику будівництва інженерно-транспортної інфраструктури з відчуженням земельних ділянок. Ця методика ґрунтується на узагальненому зарубіжному досвіді відчуження землі, правових нормах чинного законодавства та існуючій практиці імплементації об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури у містобудівне і природнє середовищеДокумент Резервування земель для потреб міжнародних автомобільних транспортних коридорів(КНУБА, 2017) Петраковська, О. С.; Ємець, О. А.Удосконалено методику надання земель під будівництво автомагістралей. Запропоновано технологічну модель надання земель під міжнародні автомобільні транспортні коридори. Запропоновано управлінський механізм резервування земель при відведенні земель для будівництва міжнародних автомобільних транспортних коридорів.Документ Соціальна, економічна та екологічна підсистеми формування сталого розвитку населених пунктів(КНУБА, 2019) Осипенко, К. В.Сформовано головні напрями формування сталого розвитку міст України, виявлені передумови принципів збалансованого розвитку суспільства, запропоновані механізми вирішення проблеми в соціальній, економічній та екологійній підсистемах.Документ Фактори впливу на формування земельних ділянок міжнародних автомобільних транспортних коридорів(КНУБА, 2017) Петраковська, О. С.; Ємець, О. А.Узагальнено та структуризовано чинники, що впливають на формування земельних ділянок міжнародних автомобільних транспортних коридорів. Виділено шість основних груп факторів: природні, законодавчо-нормативні, просторові, економічні, соціальні та екологічні. Група законодавчо- нормативних чинників представлена двома складовими: міжнародним регулюванням і національним.