Перегляд Ключові слова "bridge"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Assessment and forecast for the creation of photo-chemical smog over transport overpasses in Kyiv(2018) Sipakov, R.; Trofimovich, V.; Voloshkina, O.; Bereznitska, J.This article deals with the analysis of existing of smog situation formation over automobile overpasses and in places of substantial congestion of transport in large cities, for example, in Kyiv. A mathematical model consisting of two blocks – dynamic and kinetic, which allows determining the formation of the thermal dome of pollution and the concentration of hydrocarbon emissions in the air, depending on the number of working engines, is proposed. The kinetic block of the model allows determining the level of formaldehyde, as an indicator of the appearance of photochemical smog in conditions of atmospheric constancy. The concentration of emissions from motor vehicles in the air is calculated over the main transport overpasses of the city of Kyiv at their full load (peak hours).Документ Assessment and forecast for the creation of photochemical smog over transport overpasses in Kyiv(ІТГІП, 2018) Sipakov, Rostislav; Trofimovich, Volodimir; Voloshkina, Olena; Bereznitska, JuliaThis article deals with the analysis of existing models of smog situation formation over automobile overpasses and in places of substantial congestion of transport in large cities, for example, in Kyiv. A mathematical model consisting of two blocks – dynamic and kinetic, which allows determining the formation of the thermal dome of pollution and the concentration of hydrocarbon emissions in the air, depending on the number of working engines, is proposed. The kinetic block of the model allows determining the level of formaldehyde, as an indicator of the appearance of photochemical smog in conditions of atmospheric constancy. The concentration of emissions from motor vehicles in the air is calculated over the main transport overpasses of the city of Kyiv at their full load (peak hours).Документ Десять лет без движения(КНУБА, 2017) Дьомин, Н. М.Изложена статья профессора Фукса Г.Б. о повреждениях мостов коррозией и необходимости постоянного контроля за их строительством, состоянием и содержанием.Документ Типологія міських відкритих громадських просторів(КНУБА, 2019) Войко, Н. Ю.Розглянуто фактори, що впливають на стан ландшафтної організації громадських просторів, виявлено ознаки їх класифікації на підставі яких пропонується типологія громадських просторів. Типології громадських просторів визначена на підставі двох класифікаційних ознак: типу використання й типу планувальної структури. За цією типологією до міських громадських просторів відносяться території функціонально, соціально, політично та економічно значущі для міста, виділені за допомогою будівель, ландшафту, різних споруд, що виконують містоутворюючі функції, які сприяють поліпшенню й підтримці санітарно-гігієнічного режиму та є об'єктами формування історико- культурного, художнього та емоційного клімату міських територій: площинні та точкові урбаністичні, громадські простори, лінійні урбаністичні громадські простори, площинні, точкові, та лінійні громадські ландшафтно-рекреаційні простори, та системи розгалужених взаємопов'язаних урбанізованих та ландшафтно-рекреаційних громадських просторів.Документ Індустріальний розвиток Києва у другій половині ХІХ ст.(КНУБА, 2020) Гетун, Галина В'ячеславівна; Колякова, Віра Маркусівна; Безклубенко, Ірина Сергіївна; Баліна, Олена ІванівнаВ статті розглянуто сутність та особливості індустріального розвитку будівництва та архітектури Києва у другій половині ХІХ ст. Дослідженням охоплений виробничий комплекс тогочасного Києва включаючи розвиток промисловості, зведення мостів, створення залізничного господарства та перших інженерних систем: водогону, ка- налізації, електричного транспорту (трамваю і фунікулеру). Розглянуто передумови розвитку будів-ництва і виникнення професії інженера- будівельника. Наведені дані про спорудження і подальшу історію існування Ми- колаївського ланцюгового і Дарницького залізничного мостів Києва. Описані інженерно-технологічні та будівельно-конструктивні досягнення при зве- денні першого Київського залізничного вузла – технологію влаштування буронаби- вних паль для підсилення фундаментів будівель і споруд інженера А. Е. Страуса та особливості будівництва і експлуатації першої в Києві системи міського водогону та каналізації. Наведені рисунки із зображенням зовнішнього вигляду, планів і схем будівель і споруд, зведених у другій половині ХІХ ст. Представлено аналіз архітектурних форм і стилістичних напрямів будівель і споруд, інженерні досягнення та рішення, провадження нових конструкцій та будівельних матеріалів, які залишили після себе значний слід і суттєво вплинули на розвиток будівництва України.