Перегляд Ключові слова "004.89"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Intelligent information technologies implementation to the process of professional self-identification(CEUR Workshop Proceedings, 2012-03) Aznaurian, Iryna; Yeremenko, Bohdan; Riabchun, Yuliia; Ploskiy, Vitalii; Mezzane, Daoud; Kryvinska, NataliaThe latest learning technologies implementation, based on new approaches to the presentation and acquisition of knowledge, requires appropriate modern methods of assessment. The search for perfect methods for assessing the abilities of entrants and students at the present stage of information technology development is extremely important, because the objectification of the assessment process, providing feedback, provides an opportunity to coordinate the development of personality. The main attention in this paper is directed on the decision of questions of professional orientation by means of testing which assumes performance of game tasks of a professional direction. The research presents a conceptual model of a specialized intelligent system, which is designed to support the decision of the applicant to choose a specialty of higher education institution of construction profile. The paper also shows fragments of the system with professional game tasks, which reflect the level of spatial imagination of the individual and the ability to perform functional duties in accordance with the personnel requirements of different professions of construction. The formation scheme of the recommendatory conclusion on results of performance of these tasks is offered the mechanism of fuzzy inference of the recommendatory conclusion is shown. Clear and fuzzy criteria are proposed that can be used to justify the recommendation conclusion. The possibility of using the fuzzy artificial neural network Takagi-Sugeno-Kang to setup the parameters of the model used to reflect certain professional abilities of the individual is shown.Документ Навчально-ігрова система для розвитку логіки з інтелектуальним інтерфейсом(КНУБА, 2020) Федусенко, О. В.; Доманецька, І. М.; Лященко, Т. О.; Семенюк, Д. Ю.У сучасній освіті наявні проблеми, пов‘язані з розвитком уваги у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Дітям складно зосередитися на поставленому завданні, а особливо, якщо воно не дуже цікаве і одноманітне, їхню увагу привертає усе нове та яскраве. Саме тому одним з найпопулярніших сучасних напрямів розвитку інформаційних систем є гейміфікація освітніх процесів. За допомогою гри діти у цікавій і простій формі можуть розвивати навички логічного мислення, виконувати певні завдання логіко-математичних ігор, наприклад, судоку. Більшість відомих на сьогодні інформаційних навчально-ігрових систем мають стандартний інтерфейс і орієнтовані на певну вікову категорію. Авторами пропонується сучасна навчально-ігрова система з інтелектуальним інтерфейсом, яка дасть змогу підвищити ефективність навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку основам логічного мислення, завдяки адаптації під кожну конкретну дитину. Проведено порівняльний аналіз наявних систем для розвитку логіки, розроблено основні вимоги до такої системи, проведено аналіз методів розпізнавання жестів і запропоновано алгоритм роботи інтелектуального інтерфейсу, який базується на використанні нейронних мереж, а саме згорткової нейронної мережі, яка є логічним розвитком ідей таких архітектур нейронних мереж, як когнітрон і неокогнітрон. Після цього розроблено концептуальну модель навчально-ігрової системи, яка складається з ігрової підсистеми, що за допомогою бази даних та бази знань певним чином взаємодіє з інтелектуальним інтерфейсом. Також авторами розроблено загальну схему роботи ігрової підсистеми. Запропонована авторами інноваційна навчально-ігрова система дає змогу не лише використовувати для управління інтелектуальний інтерфейс, але і адаптується під кожного конкретного гравця, відповідно до попередніх результатів гри, що призводить до збільшення якості та ефективності навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Навчання через гру – це цікаве та просте навчання, яке приводить не лише до розвитку логіки, але і до розвитку стійкої уваги у дітей.Документ Операции над содержательной информацией в рефлекторных интеллектуальных системах(КНУБА, 2010) Тесля, Ю. Н.; Каюк, П. В.; Чернова, М. Л.Рассмотрена природа содержательной информации в процессах несилового взаимодействия активных систем. Определена количественная мера содержательной информации и описаны способы ее практического применения при построении искусственных интеллектуальных систем.Документ Побудова й оцінка баз знань систем управління знаннями проектами автомобільного господарства(КНУБА, 2016) Березенський, Руслан ВолодимировичТехнічній стороні побудови системи управління знаннями проектами/програмами/портфелями взагалі та окремо автомобільного господарства приділено недостатню увагу. Розглянуто підходи щодо побудови баз знань систем управління знаннями. Як основну модель знань взято продукційну модель, яка оперує правилами «ЯКЩО – ТО». Подано показники оцінки якості продукційних баз знань і методи їх побудови. Відповідні бази знань будуть складати основу інтелектуальних систем підтримки прийняття рішень, що входять до складу інформаційно-телекомунікаційних систем військових формувань та правоохоронних органів. Запропонований підхід потребує формалізації знань і досвіду управління діяльністю військових формувань та правоохоронних органів з розробки, експлуатації й застосування інформаційно-телекомунікаційних систем, накопичених експертами.