Вип. 65
Постійний URI для цього зібрання
Переглянути
Перегляд Вип. 65 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 40
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Системний підхід до пам’яткоохоронної і реставраційної діяльності(КНУБА, 2017) Дьомін, М. М.; Орленко, М. І.Розглянуті питання використанния системного підходу при дослідженні пам'яток архітектури і пам'яткоохоронної і реставраційної діяльності.Документ Створення привабливих міських просторів в процесі реконструкції архітектурного середовища історичного малого міста(КНУБА, 2017) Лещенко, Н. А.Аналізується питання привабливого міського простору. Визначається, чому існують і чим відрізняються міські простори, що притягують людей, і «порожні» простори, що мало використовуються. Розглядається створення привабливого публічного міського простору на прикладі ревалоризації площі Пам’яті у м.Барі.Документ Модель бази метаданих для реєстрації комплектів містобудівної документації в системі містобудівного кадастру(КНУБА, 2017) Максимова, Ю. С.Розглянуто принципи реалізації та структуру бази метаданих для комплектів містобудівної документації та їх складових частин. Апробовано модель бази метаданих в середовищі об’єктно-реляційної сиcтеми керування базами даних PostgreSQL та геоінформаційної системи QGIS.Документ Класифікація територіальних громад як групових систем розселення за територіальними особливостями формування та розвитку(КНУБА, 2017) Яценко, В. О.Розглянуто процес формування територіальних громад як групових систем розселення на локальному рівні в залежності від економічних, соціальних, природних, історичних та інших особливостей на початковому етапі утворення. Виділено вісім типів громад та обгрунтована специфіка класифікації в загальній системі розселення.Документ Математическое моделирование городских тpaнcпоpтных потоков и волн: континуальный подход, уравнения состояния(КНУБА, 2017) Човнюк, Ю. В.; Чередніченко, П. П.; Диктерук, М. Г.Предложена и обоснована математическая модель городских транс- портных потоков и волн. Применение континуального подхода позволяет определить основные параметры указанных потоков и возникающих транс- портных волн (плотность, амплитуду, скорость и др.), а также соответствующие уравнения состояния (городского транспортного потока), которое характеризует установившиеся движения потока машин. Определены скоро- сти и плотности потоков машин, при которых массовая скорость (провозная способность) максимальна. Описано неустановившееся движение потока ма- шин, появляющиеся при возникновении и ликвидации отказов в потоке машин. Установленное уравнение состояния потока машин на городской автомаги- страли, в соответствии с уравнениями неразрывности и движения, позволяют исследовать явление отказов технических устройств автомагистрали города на их пропускную способность и устанавливать необходимые резервы для компенсации потерь (т.н. «пробок» или «джемов»), вызванных отказами.Документ Сучасна концепція побудови висотної референцної основи України(КНУБА, 2017) Кучер, О. В.; Старовєров, В. С.; Кошелюк, Н. І.Охарактеризовані основні напрямки розвитку висотної основи України, як складової національної системи відліку. Приведені основні відомості про сучасні підходи щодо становлення висотної складової референцної системи координат. Наведено сучасний стан проблеми в Україні, Європі та перспективи розвитку. Проаналізовано концепцію створення та практичну реалізацію європейської вертикальної референцної системи EVRS. Відзначено, що національна система висот повинна бути узгоджена з Європейськими стандартами. Розглянуті підходи до моделювання параметрів висотної основи України.Документ Основи класифікації житлових зон за рівнем містобудівної якості життя(КНУБА, 2017) Лісниченко, С. В.Викладено теоретичне та практичне значення, а також загальні принципи класифікації житлового середовища в залежності від рівня містобудівної якості життя.Документ Коефіцієнти добового приведення інтенсивності руху транспортних потоків на вулично-дорожній мережі міста (на прикладі м. Києва)(КНУБА, 2017) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.; Дорош, М. І.; Петрук, В. Б.; Королевська, І. В.Розглянутий показник добової інтенсивності руху транспорту. Проаналізований існуючий метод визначення коефіцієнтів добового приведення інтенсивності руху транспортних потоків на основі натурних обстежень на вулично-дорожній мережі міста. Запропонований новий підхід визначення коефіцієнтів, заснований на основі соціологічного опитування населення міста. Виконана порівняльна характеристика та аналіз різних методів визначення коефіцієнтів.Документ Коригування художньо-декоративної форми та простору за допомогою колористичних методів(КНУБА, 2017) Пилипчук, О. Д.Підняте питання про актуальність проблеми коригування художньо- декоративної форми та простору за допомогою колористичних методів. Розглянуто зв’язок загальної колористики інтер’єрного простору і колористичних можливостей його оточення. Показано залежність художньо- декоративної форми і колористики загального об’єму простору від фактури використаних матеріалів, доведено взаємозв'язок між ними. Визначено ряд основних засобів вирішення задач фактурності кольору в художньо- декоративній формі у просторовому середовищі. Запропонована структура, завдяки якій виявлена коригуюча дія кольору на геометричний простір інтер'єру, розроблені засоби для досягнення потрібної художньої виразності середовища. За допомогою зробленого аналізу та приведених прикладів, які виконані автором статті, наведені основні, принципи які можуть бути так само і інструментом в роботі художника-дизайнера, що дозволить йому з більшим професіоналізмом підійти в рішенні поставленого творчого завдання в вирішенні проблем коригування форми і простору щодо розміщення художньо- декоративних поверхонь.Документ Підвищення енергоефективності існуючого житлового фонду України(КНУБА, 2017) Предун, К. М.Проаналізовано шляхи підвищення енергоефективності існуючої забудови та систем централізованого теплопостачання населених пунктів України, визначена пріоритетність заходів і дана кількісна оцінка.Документ Конверсія і соціальний синтез майнових комплексів оборони України(КНУБА, 2017) Михальченко, С. В.; Товбич, В. В.Досліджено актуальність створення нових принципів територіального планування та містобудівних рішень для майнових комплексів національної без- пеки за умов переходу до нової концепції побудови оборони в Україні, наближе- ної до світових стандартів, зокрема Північно-атлантичного альянсу.Документ Визначення типу приладу для виміру витрат стічних вод в каналізаційних колекторах(КНУБА, 2017) Павлов, Є. І.; Ліфанов, О. М.Розглянуто проблеми, що виникають в умовах сучасної забудови історичних центрів міст багатоповерхівками. Особлива увага звертається на проблеми, пов’язані з відведенням стічних вод, переповненням каналізаційних колекторів, та з’ясуванням їх працездатності. Проведено детальний аналіз приладів, що застосовуються для виміру пропускної здатності трубопроводів і зроблено акцент на необхідності конструювання слідкуючого вимірювача, який в практиці експлуатації каналізаційних мереж на даний час відсутнійДокумент Удосконалення процедури видачі вихідних даних для проектування(КНУБА, 2017) Ковальська, Г. Л.; Смілка, В. А.Одним з документів, які необхідно надати до органів містобудування та архітектури для отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки є містобудівний розрахунок. У зв’язку з інформатизацію містобудівної галузі виникає дискусійне питання про необхідність підготовки такого документу. У статті наведено пропозиції щодо удосконалення процедури видачі вихідних даних для проектування, за умови формування інформаційних ресурсів містобудівного кадастру та розвитку аналітичних функцій містобудівного моніторингу.Документ Сприйняття людиною процесів втручання в міський простір(КНУБА, 2017) Козакова, О. М.; Кузьміна, Г. В.Розглядається роль людини та специфіка сприйняття нею, як головним реципієнтом, оточуючого міського середовища. Висвітлюються поширені сьогодні підходи до формування та вдосконалення існуючого міського простору.Документ Термінологічна лексика і способи її утворення в англійській науково-технічній літературі(КНУБА, 2017) Паніна, О. В.Розглядаються питання термінологічного складу сучасних англомовних науково-технічних текстів, зокрема деякі способи терміноутворення.Документ До питання комфортного візуального середовища міста: методи визначення(КНУБА, 2017) Козлова, Н. В.Розглянуто актуальний спектр методик визначення ступеню комфортності візуального середовища міста.Документ Структура ментально-семиотической системы городской среды(КНУБА, 2017) Арзили, А. Ю.В исследовании представлена ментально-семиотическая система городской среды, основанная на городском фольклоре. Городской фольклор рассмотрен как явление. С помощью формально-логического метода классификации мифы были разделены по содержанию. Связь мифов с городской средой была обозначена через топонимику. Рассмотрено свойство городской среды генерировать мифы. Так, процесс мифологизации среды обозначен как метод поддержания и создания психологического гомеостаза в психике человека и социума в городской среде, базирующийся на генетической памяти этноса. Метод мифологизации городской среды обозначен как ресурс по развитию духовного потенциала городской среды на качественно новом уровне, способствующий повышению уровня духовности человека и социума в городской среде.Документ Удосконалення проектування міських та заміських доріг(КНУБА, 2017) Шилова, Т. О.; Лубяний, Є. А.Виконаний аналіз та зіставлення нормативів і методів проектування міських і заміських доріг з метою удосконалення засобів та підходів до проектування обох типів доріг.Документ Концептуальные основы моделирования волновых процессов в транспортных потоках мегаполисов(КНУБА, 2017) Човнюк, Ю. В.; Чередніченко, П. П.; Диктерук, М. Г.; Остапущенко, О. П.Предложена математическая модель, позволяющая моделировать воз- никающие волновые процессы в транспортных потоках машин крупных городов и мегаполисов. Определены основные характеристики транспортных волн. Установлены условия их возникновения.Документ Резервування земель для потреб міжнародних автомобільних транспортних коридорів(КНУБА, 2017) Петраковська, О. С.; Ємець, О. А.Удосконалено методику надання земель під будівництво автомагістралей. Запропоновано технологічну модель надання земель під міжнародні автомобільні транспортні коридори. Запропоновано управлінський механізм резервування земель при відведенні земель для будівництва міжнародних автомобільних транспортних коридорів.