Перегляд Автор "Lyashok, J."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ «Development and investigation of protective properties of the electromagnetic and soundproofing screen»(// Eastern-European Journal of Enterprise Technologies (Восточно-Европейский журнал передовых технологий) // 2018, Vol.6, №5(96), р.54-61., 2018) Glyva, V.; Lyashok, J.; Matvieieva, I.; Frolov, V.; Levchenko, L.; Tykhenko, O.; Panova, O.; Khodakovskyy, O.; Khalmuradov, B.; Nikolaiev, K.Розроблено технологiю виготовлення унiверсального електромагнiтного та умозахисного екрана на основi пiнолатексу та пiнополiстиролу. Проведенi дослiдження дисперсностi та фiзичних характеристик компонентiв матерiалу для екранування електромагнiтного поля та шуму. Розроблений матерiал складається з латексу та залiзорудного пилу з переважною дисперснiстю 12 мкм. Для пiдвищення шумозахисних властивостей у процесi виготовлення латексу до нього додавався пiноутворювач – синтетична олеїнова кислота. Для зменшення ваги у матерiал додавався гранульований полiстерол розмiрами 1−3 мм. Проведенi дослiдження екранiв товщинами 5 мм та 10 мм з рiзним вмiстом металевої субстанцiї. Визначено, що коефiцiєнти екранування матерiалу товщиною 5 мм для вмiсту залiзної руди 5−20 % складають: для електромагнiтного поля частотою 2,4−2,6 ГГц – 1,8−44; для магнiтного поля промислової частоти − 1,2−15,0. Для матерiалу товщиною 10 мм – 2,9–52,0 та 2,3–38,4 вiдповiдно. Iндекс зниження шуму 41−44 дБ досягається на частотах шуму 6−8 кГц, найбiльш критичних для людини. Проведенi структурнi дослiдження поверхнi матерiалiв. Встановлено, що за вмiсту металевої субстанцiї вiд 15 % її розподiл у тiлi матерiалу стає нерiвномiрним. Для пiдвищення ефективностi електромагнiтного захисту доцiльно попередньо виготовити iз залiзорудного пилу магнiтну або реологiчну рiдину i використати її у технологiчному процесi виготовлення пiнолатексу. Доведено, що комбiнованi електромагнiтнi та шумозахиснi (акустичнi) екрани, маючи малу товщину та вагу, можуть забезпечити зниження рiвнiв електромагнiтних полiв та шуму до нормативних, що особливо важливо при їх застосуваннi у транспортнiй галузi.