Перегляд Автор "Ромасевич, Ю. О."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив кута зміщення кривошипів на динаміку роликової формувальної установки із врахуванням дисипативних властивостей врівноваженого привідного механізму(Донбаська державна машинобудівна академія, 2019) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Ромасевич, Ю. О.; кафедра професійної освітиДосліджено вплив кута зміщення кривошипів на динаміку роликової формувальної установки із врахуванням дисипативних властивостей врівноваженого привідного механізмуДокумент Динамічний аналіз роликової формувальної установки з кривошипно-шатунним привідним механізмом(КНУБА, 2019) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Ромасевич, Ю. О.; Почка, О. Б.Для роликової формувальної установки з кривошипно-шатунним привідним механізмом розраховано навантаження в елементах її конструкції та приводу, визначено функцію зміни необхідного крутного моменту для забезпечення процесу ущільнення виробів з будівельних сумішей із врахуванням дисипації привідного механізму. Встановлено залежність моменту у муфті приводу від величини коефіцієнта дисипації, розраховано функції зміни кінематичних характеристик установки при різних значеннях коефіцієнта дисипації, визначено рекомендовані величини жорсткості та коефіцієнта дисипації.Документ Дослідження реальної динаміки зміни вильоту вантажу баштового крана(КНУБА, 2011) Ловейкін, В. С.; Ромасевич, Ю. О.; Шумілов, Г. В.Розглянуто теорії та дослідження динаміки роботи привідних механізмів баштового крана. Побудовано динамічну та математичну моделі механізму зміни вильоту вантажу. Досліджено та проаналізовано поведінку елементів механізму зміни вильоту вантажу баштового крана під час його роботи.Документ Керування механізмами зміни вильоту та підйому вантажу вантажопідйомного крана(КНУБА, 2012) Ловейкін, В. С.; Ромасевич, Ю. О.; Шумілов, Г. В.Здійснено аналіз способів керування механізмами вантажопідйомних кранів. Побудовано електричну схему керування крановими механізмами в ручному та комп'ютерному режимах. Зроблено висновки про ефективність використання розробленої схеми керування для реалізації оптимальних режимів руху кранових механізмів.