Перегляд Автор "Проляка, Т. О."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Надземні пасажирські об’єкти як просторові орієнтири міста(КНУБА, 2011) Проляка, Т. О.в статті розглядаються особливості інтеграції утилітарних мережних об’єктів в якості візуальних орієнтирів міста (на прикладі пасажирських станцій міського наземного швидкісного рельсового транспорту). Визначається тип домінування пасажирських об’єктів в міському середовищі, ієрархія пасажирських об’єктів на рівні мережі та міста. Пропонується створювати художньо-просторові єдності на основі використання комунікаційних та структуруючих якостей мереж пасажирських об’єктівДокумент Нові об'єкти транспортної інфраструктури в насиченому міському середовищі: дуалістична специфіка і гуманістичні вимоги до проектування(КНУБА, 2014) Проляка, Т. О.В статті розглядається дуалістична природа інтеграції об’єктів транспортного призначення (мости, естакади, розв’язки, гаражі, СТО, АЗС, зупинки та станції) в міське середовище. Сформульовано поняття гармонійної інтеграції нових об’єктів у звичне середовище. Визначені ознаки архітектурних об’єктів, які спроектовано відповідно до гуманістичних цінностей. Запропоновано комплекс вимог до формування архітектурного середовища об’єктів транспортного призначення на прикладі надземних станцій міського рейкового транспорту.Документ Об'єднані типи надземних станцій міського рейкового транспорту(КНУБА, 2014) Проляка, Т. О.В статті розглядаються варіанти об’єднання надземних пасажирських об’єктів міського рейкового транспорту з іншими функціями, транспортними та громадськими. Встановлюється роль об’єктів дослідження у формуванні транспортно-пересадочних та громадсько-транспортних вузлів. Представлена розроблена класифікація об’єднаних типів надземних станцій міського рейкового транспорту за типом суміжної функції та за типом її поєднання з пасажирським об’єктом.Документ Інформативний потенціал та культурна ідентичність в архітектурі об’єктів рейкового транспорту(КНУБА, 2014) Проляка, Т. О.У статті розглядається ефективність прийомів культурного відображення в створенні інформаційно-насичених художніх образів в архітектурі об’єктів рейкового транспорту (на прикладі надземних станцій міського рейкового транспорту). Теоретично обґрунтовано інформативний та композиційно-художній потенціал архітектурної форми об’єктів дослідження. Проаналізовані історико-культурні ознаки в архітектурі реалізованих об’єктів. Встановлений вплив художньо-виразних станцій на загальний візуальний імідж міста.