Electronic Kyiv national build and architectural university Repository

Дослідження впливу ефектів другого порядку на прикладі сталевого каркасу аеропорту

Show simple item record

dc.contributor.author Адаменко, В. М.
dc.contributor.author Мавдюк, А. М.
dc.date.accessioned 2021-09-07T11:22:37Z
dc.date.available 2021-09-07T11:22:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Адаменко В. М. Дослідження впливу ефектів другого порядку на прикладі сталевого каркасу аеропорту / В. М. Адаменко, А. М. Мавдюк // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; гол. ред. М. М. Осєтрін. - Київ : КНУБА, 2020. - Вип. 72. - С. 176 - 186. - Бібліогр. : 11 назв. https://doi.org/10.32347/2076-815x.2020.72.176-186 . uk_UA
dc.identifier.issn 2076-815X
dc.identifier.uri http://repositary.knuba.edu.ua//handle/987654321/9265
dc.description.abstract За допомогою сучасних ліцензійних BIM-інформаційних систем ПК Dlubal RSTAB та ПК Dlubal RFEM, виконано моделювання напружено-деформованого стану та підбір перерізів складних просторових сталевих конструкцій аеропорту, який розташований в м.Франкфурт-на-Майні (Німеччина), на основі теорій І-го та ІІ-го порядку норм DIN EN 1993-1-1-2010. Збір вітрових навантажень що діють на будівлю, виконано з використанням віртуальної аеродинамічної труби і акселеограм, за допомогою CFD-аналізу ПК Dlubal RWIND Simulation. За результатами порівняння коефіцієнтів площі перерізів, встановлено, що урахування ефектів другого порядку, залежно від типу розглядуваної конструкції, може призводити до необхідності збільшення розрахункової площі перерізу в межах від 22 до 42%. Таким чином, для складних просторових сталевих конструкцій підтверджено положення норм Єврокод, згідно якого урахування впливів 2-го порядку є обов'язковим до розгляду. С помощью современных лицензионных BIM-информационных систем ПК Dlubal RSTAB и ПК Dlubal RFEM, выполнено моделирование напряженно-деформированного состояния и подбор сечений сложных пространственных стальных конструкций аэропорта, который расположен в г. Франкфурт-на-Майне (Германия), на основе теорий I- го и II-го порядка норм DIN EN 1993-1-1-2010. With the help of modern licensed BIM-information systems of PC Dlubal RSTAB and PC Dlubal RFEM, simulation of stress-strain state and cross-section selection of complex spatial steel structures of the airport, located in Frankfurt am Main (Germany), based on theories 1st and 2nd order effects according to standard DIN EN 1993-1-1-2010 were performed. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher КНУБА uk_UA
dc.subject просторові сталеві конструкції аеропорту uk_UA
dc.subject теорія 1-го порядку uk_UA
dc.subject теорія 2-го порядку uk_UA
dc.subject ефекти другого порядку uk_UA
dc.subject CFD-аналіз uk_UA
dc.subject пространственные стальные конструкции аэропорта uk_UA
dc.subject теория 2-го порядка uk_UA
dc.subject эффекты второго порядка uk_UA
dc.subject CFD-анализ uk_UA
dc.subject spatial steel structures of the airport uk_UA
dc.subject 1st order theory uk_UA
dc.subject 2nd order theory uk_UA
dc.subject second order effects uk_UA
dc.subject CFD analysis uk_UA
dc.subject кафедра металевих і дерев’яних конструкцій uk_UA
dc.title Дослідження впливу ефектів другого порядку на прикладі сталевого каркасу аеропорту uk_UA
dc.title.alternative Исследование влияния эффектов второго порядка на примере стального каркаса аэропорта uk_UA
dc.title.alternative STUDY OF THE INFLUENCE OF SECOND ORDER EFFECTS ON THE EXAMPLE OF THE STEEL FRAME OF THE AIRPORT uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.subject.udc 624.014.2:725.39 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account