Сертифікація, як складова маркетингової системи (МС)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Автори
Лаврухіна, К. О.
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
КНУБА
Анотація
Наведений аналіз інтеграційних процесів стандартизації та сертифікації в МС з метою гармонізації національної системи з урахуванням певних принципів та методів міжнародних норм.
Опис
Ключові слова
сертифікація, гармонізація, система якості, сертификация, гармонизация, система качества, certification, harmonization, quality system
Бібліографічний опис
Лаврухіна К. О. Сертифікація, як складова маркетингової системи (МС) / К. О. Лаврухіна // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Осєтрін. - Київ : КНУБА, 2013. – Вип. 48. - С. 242 – 246. - Бібліогр. : 7 назв.
Зібрання