Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку"

Постійний URI для цього зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Значення числа Люссон-Жирара під час ідентифікації рому
    (КНУБА, 2020) Стефанова, О. М.; Юдічева, О. П.; Ковальчук, Ю. І.
    Під час ідентифікації рому і виявлення його фальсифікації проводять визначення числа Люссон-Жирара (суми кислот та ефірів у перерахунку на оцтову кислоту; альдегідів – у перерахунку на ацетальдегід; фурфуролу і вищих спиртів – у перерахунку на аліловий спирт у мг на 100 мл абсолютного алкоголю). У світі всі сорти рому за цим числом поділяють на три групи: вищий (високоефірний) з числом Люссон-Жирара від 550 до 900. Вирізняється порівняно високою екстрактивністю і досить інтенсивним букетом; середній (число Люссон-Жирара – від 450 до 550). Має добре розвинений, виражений та повний смак та доволі сильний специфічний аромат; нижчий (число Люссон-Жирара – від 350 до 450). Відрізняється ніжним, приємним букетом і легким смаком. У випадку, якщо число Люссон-Жирара у напої нижче від 350, можна говорити про наявність фальсифікації рому.
  • Документ
    Шампанське Veuve Clicquot (Вдова Кліко): класифікація та ідентифікація за пакованням і маркованням
    (КНУБА, 2020) Лемешенко, О. О.; Юдічева, О. П.
    Під час ідентифікації французького шампанського Veuve Clicquot (Вдова Кліко) за пакованням і маркованням важливим є зовнішній вигляд пляшки; колір етикетки, контретикетки і кольєретки; колір шрифту, яким нанесена інформація на напій; стан корку; товщина і довжина мюзлє; вигляд плакетки і фольги на горлі пляшки.