Коливання аеродинамічних конструкцій: безпечний діапазон швидкостей

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Автори
Сафронов, О. В.
Семон, Б. Й.
Неділько, О. М.
Горіна, А. О.
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
КНУБА
Анотація
В статті, на основі рівняння Бернуллі для стислого газу, оцінки зміни характеристик надзвукового потоку в течії Прандтля-Майера та гіпотези “динамічного скривлення” аеродинамічного профілю, встановлені закономірності взаємодії стрибків ущільнення з кутовою швидкістю коливань аеродинамічних поверхонь управління. Встановлені закономірності пояснюють причину виникнення збуджуючих сил і шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь управління надзвукових літаків і аеродинамічних систем на трансзвукових швидкостях польоту. На базі встановлених закономірностей взаємодії стрибків ущільнення з кутовою швидкістю коливання аеродинамічних поверхонь управління отримані математичні моделі оцінки величин збуджуючих сил і збуджуючих шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь управління.
Опис
Ключові слова
математична модель, транзвуковий флаттер, аеродинамічний профіль, аеродинамічна поверхня керування, стрибки ущільнення, трансзвуковий потік, число М польоту, тиск місцевого надзвукового потоку, збуджений шарнірний момент, кафедра основ архітектури та архітектурного проектування
Бібліографічний опис
Коливання аеродинамічних конструкцій: безпечний діапазон швидкостей / О. В. Сафронов, Б. Й. Семон, О. М. Неділько, А. О. Горіна // Опір матеріалів і теорія споруд : наук.- техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; відп. ред. В. А. Баженов. – Київ, 2019. – Вип. 102. – С. 121 - 138. - Бібліогр. : 15 назв.
Зібрання