Психологія сприйняття, як формоутворюючий фактор в архітектурі шкільних комплексів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Автори
Пивоваренко, О. В.
Русевич, Т. В.
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
КНУБА
Анотація
В статті розглядаються основні положення і вимоги до організації середовища сучасного шкільного комплексу з точки зору психологічних особливостей сприйняття архітектурного простору дітьми. Важливість обраної теми визначають інноваційні розробки в області здійснення виховного процесу, педагогіки, що, безсумнівно, веде до формування нового архітектурного «змісту» шкільних комплексів, пошуку нових форм
Опис
Ключові слова
каф. основ архітектури і арх. проектування, дитяча психологія сприйняття, формоутворення, просторове рішення, шкільні комплекси
Бібліографічний опис
Пивоваренко О. В. Психологія сприйняття, як формоутворюючий фактор в архітектурі шкільних комплексів / О. В. Пивоваренко, Т. В. Русевич // Сучасні проблеми архітектури та містобудування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Дьомін. - Київ : КНУБА, 2011. - Вип. 27. - С. 274-281. - Бібліогр. : 7 назв.
Зібрання