Electronic Kyiv national build and architectural university Repository

Гейміфікація як одна з інноваційних форм навчального процесу

Show simple item record

dc.contributor.author Лященко, Тамара Олексіївна
dc.contributor.author Гришуніна, Марина Володимирівна
dc.contributor.author Пічкур, Владислав Романович
dc.date.accessioned 2020-01-31T12:15:51Z
dc.date.available 2020-01-31T12:15:51Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Лященко Т. О. Гейміфікація як одна з інноваційних форм навчального процесу / Т. О. Лященко, М. В. Гришуніна, В. Р. Пічкур // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2018. – № 35. – С. 113-123. - Бібліогр. : 15 назв. uk_UA
dc.identifier.issn 2219-5300
dc.identifier.uri http://repositary.knuba.edu.ua:8080/xmlui/handle/987654321/1553
dc.description.abstract Розглянуто один із актуальних напрямів навчання за кордоном – гейміфікація. Впровадження ігрових елементів у процес навчання дає змогу мотивувати студентів до самостійного вивчення навчального матеріалу. Проаналізовано загальні відомості про гейміфікацію, порівнено традиційний підхід до навчання та гейміфікація, розглянуто детальніше її переваги та недоліки, а також приклади використання гейміфікації в освіті. Обґрунтовано основні етапи створення ігрового механізму та етапи гейміфікування навчального процесу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher КНУБА uk_UA
dc.subject гра uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject DGBL uk_UA
dc.subject гейміфікація освітнього процесу uk_UA
dc.subject освітня гейміфікація uk_UA
dc.subject кафедра інформаційних технологій uk_UA
dc.title Гейміфікація як одна з інноваційних форм навчального процесу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.subject.udc 378 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account