Інструментальні особливості автоматного програмування комп’ютерних ігор

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Автори
Блажко, Олександр Анатолійович
Антонюк, Віктор Вікторович
Трояновська, Юлія Людвигівна
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
КНУБА
Анотація
Підвищення інтересу до гейміфікації бізнес-процесів зобов`язує розробників формалізувати технологічні процеси з використанням Unified Modeling Language (UML) на основі UML-діаграм. Парадигма автоматного програмування для розробки ПЗ на основі кінцевих автоматів спрощує аналіз створеного програмного коду та його тестування. Розглянуто особливості автоматного програмування комп’ютерних ігор при переході від UML-моделювання до реалізації кінцевого автомата сценарію гри, враховуючи форми візуального представлення автоматів плагінами сучасних рушіїв. Результати експериментів із переведення UML-діаграми станів у модельмашини станів виявили основі особливості, які можуть ускладнити процес переводу та підвищити ймовірність помилок реалізації. У подальшому на основі виявлених особливостей буде розроблено алгоритм автоматизованого синтезу покрокових рекомендацій з реалізації UML-діаграми станів для різних плагінів.
Опис
Ключові слова
гейміфікація, автоматне программування, UML, Unity3D, GameHub
Бібліографічний опис
Блажко О. А. Інструментальні особливості автоматного програмування комп’ютерних ігор / О. А. Блажко, В. В. Антонюк, Ю. Л. Трояновська // Управління розвитком складних систем : зб. наук. праць / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури ; гол. ред. Лізунов П. П. – Київ : КНУБА, 2018. – № 35. – С. 83 – 92. - Бібліогр. : 14 назв.
Зібрання