Вип. 23

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/315

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Оптимізація динамічного режиму пуску шарнірнозчленованої стрілової системи баштового крана
    (КНУБА, 2009) Ловейкін, Вячеслав Сергійович; Шевчук, О. Г.
    Баштові крани з шарнірно-зчленованою стріловою системою (рис.1) використовуються для висотного будівництва. Стріла таких кранів складається з основної та допоміжної секцій. Основна секція з’єднана з баштою шарніром і повертається відносно нього на кут 90 , з іншого боку до неї приєднана допоміжна секція, яка знаходиться завжди в горизонтальному положенні за рахунок приєднаного чотириланкового механізму. По допоміжній секції стріли рухається вантажна каретка.
  • Документ
    Оптимізація режиму руху стрілової системи крана – маніпулятора в процесі зміни вильоту вантажу під час роботи за двох узагальнених координат
    (КНУБА, 2009) Ловейкін, Вячеслав Сергійович; Міщук, Дмитро Олександрович
    Удосконалення існуючих та створення нових високоефективних маніпуляторних систем ставить у ряд актуальних задачі оптимізації конструкції та законів керування рухом кранів - маніпуляторів. В процесі зміни вильоту стріли маніпулятора разом з вантажем, в її шарнірно – зчленованих елементах виникають значні динамічні навантаження, що погіршують роботу крана, зменшують міжремонтний цикл й ресурс стрілової системи та системи приводу. Постає задача визначення подібних динамічних навантажень в стрілових системах маніпуляторів, дослідження причин їх виникнення та знаходження шляхів мінімізації таких навантажень. Задача визначення та дослідження динамічних навантажень є доволі громіздкою, в математичному й фізичному плані, та складною, а отже актуальною є робота в дослідженні та розробці методів розрахунку оптимальних режимів руху маніпуляторів з шарнірно – зчленованою стрілою.