Вип. 38

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1812

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Використання принципів та підходів гнучкої методології (Agile) при плануванні та реалізації навчального процесу
    (КНУБА, 2019) Чжу Тін
    Процес розроблення освітньої програми є складним, оскільки враховує багато зацікавлених сторін (учні, вчителі, батьки, адміністратори, роботодавці та уряд). Кожна із зацікавлених сторін має конкурентні пріоритети, графік, обсяг, якість, ризики, ресурси та обмеження витрат. Великі комплексні проекти вимагають від керівництва кваліфікованого та досвідченого менеджера проектів. Має місце підготовка навчальних планів для спільних міжнародних освітніх програм із застосуванням інструментів та технологій Agile. Основним “замовником” в цій програмі є студент, а кінцева мета кожного проекту в рамках програми – компетенція студента на ринку праці після отримання диплому. Тому цю програму можна вважати складною, та такою, що постійно динамічно еволюціонує, оскільки потреби ринку праці Китаю постійно змінюються та розвиваються.
  • Документ
    Розробка моделі взаємного впливу факторів конкурентоспроможності університету в янченському кластері
    (КНУБА, 2019) Чень Цзє
    Проекти довели свою користь при плануванні і керуванні. Це значною мірою пояснюється тим, що умови та ефективність проекту розвиваються з плином часу в результаті відповідей на зворотний зв'язок, багато з яких пов'язані з нелінійними відносинами, а також нагромаджень прогресу та ресурсів проекту. Це зробило застосування системної динаміки для управління проектами благодатним і продуктивним полем для досліджень. Література з моделей системної динаміки проектів широко варіюється в рівні деталізації, особливо у характеристиці моделі. Деякі автори зосереджені на структурі моделі, а інші зосереджені на використанні моделі і описують структуру моделі тільки в загальних рисах. Розроблено модель взаємного впливу факторів конкурентоспроможності університету. Початковий стан модельованої системи визначається значеннями параметрів, які визначають частку ринку та кількість потенційних студентів Чорноморського національного університету імені Петра Могили в місті Янчень, Китай.