Вип. 38

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1812

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Документ
    Теоретико-методологічні вимоги до проектування адаптивного мобільного навчального середовища
    (КНУБА, 2019) Криворучко, Олена Володимирівна; Костюк, Михайло Анатолійович; Цюцюра, Микола Ігорович
    Розглянуто механізми модернізації освітньої системи вищої освіти в Україні, у тому числі особливості застосування інформаційних систем для дистанційної освіти. Окреслено теоретико-методологічні вимоги до проектування високотехнологічного адаптивного мобільного навчального середовища. Запропоновано модель комплексної системи адаптивного мобільного середовища за допомогою засобів Інтернет-технологій, яка на відміну від традиційної моделі дистанційного навчання, дасть змогу розв’язати задачу вибору індивідуальної траєкторії процесу навчання та оцінювання студента.
  • Документ
    Інформаційні технології оцінювання знань студентів при дистанційному навчанні на основі хмарних технологій
    (КНУБА, 2019) Цюцюра, Микола Ігорович; Кулеба, Микола Борисович; Гоц, Владислав Володимирович; Лященко, Тамара Олексіївна
    Наведено загальні підходи до використання інформаційних технологій щодо оцінювання знань студентів під час дистанційного навчання на основі хмарних обчислювальних технологій. Визначено роль інформаційних технологій у сучасному навчальному процесі. Зазначено, що сьогодні українська освіта залишається на етапі реформування, а зміни, які відбуваються в організації навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти, спрямовані на впровадження компетентнісного підходу. Наведено визначення понять “цифрова компетентність”, “інформаційна та цифрова компетентність”. Проведено аналіз Закону України «Про освіту» щодо реалізації режиму дистанційного навчання. Охарактеризовано механізм використання хмарних обчислювальних технологій для оцінювання знань студентів у процесі дистанційного навчання, наведено переваги технології хмарних обчислень. Розглянуто використання технологій Google і хмарних обчислень під час навчального процесу відповідно до режиму дистанційного навчання.
  • Документ
    Інтегрований підхід до навчання в освітньому процесі
    (КНУБА, 2019) Бойко, Євгенія Григорівна; Рафальська, Олена Олександрівна; Юхимович, Галина Петрівна
    Наведено основні моменти застосування інтегрованого підходу до навчання в освітньому процесі, а саме: актуальність впровадження інтеграції в навчальний процес; етапи реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання; підвищення ефективності навчання в результаті використання способів інтеграції змісту навчання. Застосування інтегрованого підходу до навчання в освітньому процесі з метою підвищення рівня всерозвитку учня/студента відіграє важливу роль в організації ефективного навчання. Водночас такий підхід дає змогу зменшити перенавантаження учня/студента, а також зменшити затрати на реалізацію процесів навчання. Інтеграція в освітньому процесі дає можливість якісно оновити зміст освіти.
  • Документ
    Методи та моделі пошкодження автоматизованої системи діагностики технічного стану об`єктів будівництва
    (КНУБА, 2019) Терентьєв, Олександр Олександрович; Київська, Катерина Іванівна; Горбатюк, Євгеній Володимирович; Доля, Олена Вікторівна; Бородиня, Віталій Віталійович; Азенко, Артем Віталійович
    Елементи та конструкції будівель відрізняються різним ступенем складності і невизначеності технічного стану, а також значною кількістю чинників, що призводять до їх фізичного зносу, деформацій, дефектів та пошкоджень. Інформація про дефекти будівлі має бути представлена у вигляді результатів обстеження та діагностики. Визначення зв’язку між дефектами та причинами їх появи, прогнозування наслідків цих дефектів на подальший технічний стан об’єкта є багатофакторним завданням, тому потребує детального вивчення. Дефекти та пошкодження будівельних об’єктів є наслідком негативних факторів, що існують на всіх етапах життєвого циклу, у зв’язку з чим виникає завдання забезпечення їх експлуатаційної придатності шляхом отримання інформації щодо технічного стану, діагностування та прийняття рішень з відновлення. Оцінка технічного стану будівель є одна з найбільш складних задач на ринку інтелектуальних систем оцінки і прийняття рішень, складність якої полягає у великій кількості чинників, що впливають на оцінку, які досить складно формалізувати. Висвітлено питання, що пов’язані з методами обстеження та аналізу причин виявлення пошкоджень діагностики технічного стану будівель і споруд. Набула подальшого розвитку інформаційна технологія системи підтримки прийняття рішень, яка базується на потужних щодо інтелектуалізації аналітичних засобах, які дають змогу експертам приймати більш правдоподібні оцінки та управлінські рішення.
  • Документ
    Об’єктно-орієнтоване моделювання просторових об’єктів генерального планування
    (КНУБА, 2019) Гончаренко, Тетяна Андріївна
    Розглянуто проблему створення уніфікованої моделі просторових об’єктів генерального планування на основі об’єктно-орієнтованого підходу для розміщення таких об’єктів на території під забудову. Запропоновано модель просторового об’єкта планування для вирішення питання інтеграції інформаційних компонент про властивості об’єкта згідно вимогам сучасної технології інформаційного моделювання в будівництві – ВІМ-технології. На прикладі просторового об’єкта генерального планування розроблено цифрову модель об’єкта, яка є екземпляром похідного класу «Будівля», створеного на основі стандартного базового класу CAD-середовища. Показано, що застосування об’єктно-орієнтованого моделювання дало змогу інтегрувати параметри просторового об’єкта генерального планування (геометрії, атрибутів, графічного зображення) з його поведінкою – просторовою прив’язкою до території під забудову.