Вип. 38

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1812

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Інтегрований підхід до навчання в освітньому процесі
    (КНУБА, 2019) Бойко, Євгенія Григорівна; Рафальська, Олена Олександрівна; Юхимович, Галина Петрівна
    Наведено основні моменти застосування інтегрованого підходу до навчання в освітньому процесі, а саме: актуальність впровадження інтеграції в навчальний процес; етапи реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання; підвищення ефективності навчання в результаті використання способів інтеграції змісту навчання. Застосування інтегрованого підходу до навчання в освітньому процесі з метою підвищення рівня всерозвитку учня/студента відіграє важливу роль в організації ефективного навчання. Водночас такий підхід дає змогу зменшити перенавантаження учня/студента, а також зменшити затрати на реалізацію процесів навчання. Інтеграція в освітньому процесі дає можливість якісно оновити зміст освіти.
  • Документ
    Функції управління ресурсами підприємств у 4П-середовищі
    (КНУБА, 2019) Єгорченкова, Наталія Юріївна; Єгорченков, Олексій Володимирович
    Визначено функції управління ресурсами проектів, програм, портфелів проектів і програм, і проектно-орієнтованого підприємства, які не реалізовані у сучасних інструментальних програмних засобах. Визначено, що для ефективного управління ресурсами портфеля проектів і програм необхідна розробка оригінальних підходів, моделей і методів переробки інформації для прийняття раціональних рішень щодо розподілу покупних і виготовлених ресурсів, а також щодо виробничої програми їх виготовлення. Оскільки основна задача управління ресурсами ‒ забезпечити їх оптимальне використання для отримання продукту проекту, запропоновано вирішити такі задачі: планування потреби в ресурсах, планування отримання, отримання, зберігання, доставка, використання, звітність. На основі формалізованих класів функцій управління ресурсами проектів, які вирішують наведені завдання, можна розроблювати модулі функціональної надбудови проектів, програм, портфелів проектів і програм, і проектно-орієнтованого підприємства.
  • Документ
    Стратегічний аудит інфрастуктурних проектів та програм
    (КНУБА, 2019) Бушуєв, Сергій Дмитрович; Козирь, Борис Юрійович; Запривода, Аліна Анатоліївна
    Як об'єкт дослідження розглядаються моделі, методи та процеси проведення стратегічного аудиту інфраструктурних проектів та програм. Проблеми складних інфраструктурних проектів та програм, які виконуються в умовах невизначеності, пов’язані з уточненням та змінами стратегії під впливом критичних зовнішніх та внутрішніх впливів. Визначено взаємозв'язок понять "стратегія розвитку організації" і "стратегічний аудит інфраструктурних проектів та програм". Обґрунтовано підходи до аудиторської оцінки здатності реагування системи управління інфраструктурними проектами на фактори невизначеності, зміни зовнішнього середовища і ступеня адекватності організаційно-економічних елементів системи управління, що забезпечують досягнення стратегічних цілей. Представлено алгоритм проведення стратегічного аудиту на моделі технологічної зрілості організації (IPMAOCB). Наведено приклади форм самооцінки по стратегічних аспектах впровадження інфраструктурних проектів та програм. Показано приклад форми самооцінки менеджера проекту та його команди за поведінковими компетенціями у ході досягнення стратегічних цілей. Наведено приклад аудиторської оцінки щодо стратегії впровадження проекту КОНФАЙМЕНТ Чорнобильської АЕС. У висновках підкреслено важливість застосування інструментів стратегічного аудиту в процесі впровадження інфраструктурних проектів та програм.