Вип. 7

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/149

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Комфортність шкільних будівель ( на прикладі конкурсного проекту енергоефективної школи в місті Газіантеп, Туреччина )
    (КНУБА, 2015) Шапран, О. В.; Кащенко, Т. О.
    В статті дослідженні умови комфорту навчальних закладів та їх вплив на архітектурно-будівельну організізацію будівель. Описані основні прийоми проектування шкіл для жаркого клімату на основі конкурсного проекту школи в місті Газіантеп, Туруччина.
  • Документ
    Особливості процесу наукових досліджень альтернативних джерел енергії з точки зору архітектора
    (КНУБА, 2015) Селиванов, О. І.
    В статті розглянуто деякі особливості процесу наукових досліджень в галузі альтернативних джерел енергії з метою виявлення технічних вимог до архітектурно-планувальних рішень науководослідних закладів. Наведено визначні вибіркові приклади роботи вчених в цій галузі. Розглянуто науково-дослідні центри альтернативних джерел енергії, як об’єкти, що вимагають особливої уваги в типології будівель та споруд. Висунуто пропозиції щодо забезпечення необхідних умов дослідницького процесу, які впливають на специфіку архітектурно-планувальних рішень.
  • Документ
    Формування архітектурнро-планувальних рішень сучасних енергоефективних сміттєпереробних комплексів
    (КНУБА, 2015) Леньов, А. А.; Король, В. П.; Кащенко, Т. О.; Селіванов, О. І.
    В статті розглянута проблема проектування сучасних сміттєпереробних заводів, особливості їх функціональної організації, пов’язаної з технологічними процесами.
  • Документ
    Енергоефективна будівля школи в жаркому кліматі : основи проектування
    (КНУБА, 2015) Кащенко, Т. О.; Асланян, В. Е.; Казаков, Д. О.; Уваров, В. О.
    В статті викладені концептуальні засади, методи та прийоми проектування сучасних навчальних закладів для умов жаркого клімату на засадах сталого будівництва. Реалізація основних прийомів продемонстровано на прикладі проектного рішення шкільної будівлі, створеної за умовами конкурсу « Ізовер. Мультикомфортний будинок. Школа майбутнього. Газіантеп».