Автореферати

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/32

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Екобетони на основі шлаколужного цементу з використанням слюдовмісних побічних продуктів гірничо-добувної промисловост
    (КНУБА, 2018) Волинська, Єлизавета Валеріївна
    В дисертаційній роботі обґрунтовано та експериментально доведено можливість інтенсифікації процесів структуроутворення шлаколужного цементу на пізніх етапах тверднення, що забезпечує покращення експлуатаційних та спеціальних властивостей цементу та екобетону на його основі за рахунок використання слюдовмісних побічних продуктів гірничо-добувної промисловості. Розроблено склади екобетонів класів В15...В40, що характеризуються міцністю на розтяг при згині через 28 діб тверднення (R;l = 7,6...7,8 МПа), низьким модулем пружності (E = 28,2-10^3...29,9-10^3 МПа) марками за морозостійкістю F400, високою корозійною стійкістю в розчинах сульфату натрію та магнію (Кс = 0,9.1,03)
  • Документ
    Міцність, тріщиностійкість та деформативність підсилених згинальних елементів при повторних навантаженнях
    (КНУБА, 2011) Валовой, Максим Олександрович
    Дисертаційну роботу присвячено впливу повторних навантажень на міцність та експлуатаційні якості залізобетонних конструкцій, виготовлених на відходах ГЗК, які підсилено у стиснутій зоні . Актуальність роботи обумовлена стрімким зростанням прольотів несучих конструкцій з одночасною тенденцією до зменшення поперечних перерізів елементів. Своєчасність теми підсилюється необхідністю використання в якомога більшому об'ємі місцевих матеріалів, які у даному разі являють собою відходи гірничо-збагачувальних комбінатів. Для розв'язання поставленої задачі проведені експериментальні дослідження залізобетонних балок як у непідсиленому, так і в підсиленому стані . Зразки було виготовлено із сучасних матеріалів : бетонів на відходах ГЗК та арматури класу А400С . Досліджено питання акредитування арматури серпуватого профілю на вільних опорах дослідних залізобетонних балок. Експериментальні дослідження засвідчили, що повторні навантаження середніх (експлуатаційних) рівнів практично не впливають на міцність як підсилених, так і непідсилених балок. Повторні навантаження суттєво впливають на експлуатаційні якості згинальних залізобетонних елементів: ширину розкриття тріщин і прогини. Малоциклові впливи рівнів 0,75...0,85 від руйнівних збільшують ширину нормальних тріщин у 1,4...1,6 раза, а максимальні прогини - у 1,6...1,75 раза. Одночасно збільшуються залишкові величини зазначених параметрів у порівнянні з першим розвантаженням: ширина розкриття тріщин - у 1,6 раза, прогинів - більше, ніж у 2 рази. Виконано, проаналізовано та співставлено результати сучасних методів розрахунку згинальних залізобетонних елементів за двома групами граничних станів. Внесено пропозиції щодо врахування впливу повторних навантажень на ширину розкриття нормальних тріщин і прогинів.
  • Документ
    Залізобетонні плити зі змішаним армуванням
    (2013) Бова, Ярослав Олександрович
    Дисертаційна робота присвячена експериментально-теоретичним дослідженням плоских плит з різним коефіцієнтом змішаного армування, напружено- деформованому стану до та після прикладення зовнішнього навантаження, характеру руйнування, міцності, жорстокості та тріщиностійкості і пропозиції щодо врахування змішаного армування при розрахунку міцності, тріщиностійкості і прогинів для подальшого застосування у нормативних документах з проектування.
  • Документ
    Раціональна комбінована конструкція зварного сталевого аркового мосту для умов Іраку
    (КНУБА, 2018) Альтайе, Натхір Айєд Атхааб
    Дисертаційна робота присвячена дослідженню аркових елементів в складі комбінованих конструкцій мостового типу за дії специфічних навантажень та їх порівняльній ефективності. Запропонована методика розрахунку аркових комбінованих конструкцій мостів із застосуванням фактору ваги як відношення умовної теоретичної ваги конструкцій до величини корисного навантаження. Розроблено методику і чисельно досліджено загальні принципи компонування коробчастих перерізів арок оптимальної висоти, які б забезпечували мінімальні витрати сталі; досліджено варіанти комбінованих конструкцій аркових мостів, встановлено питому вагу окремих конструктивних елементів, розрахункові коефіцієнти для розрахунку арок на початкових стадіях проектування. Отримані результати дозволяють спрогнозувати масу сталевих конструкцій проїзної частини моста залежно від сумарного корисного навантаження. Достовірність нових аналітичних результатів і висновків обґрунтована застосуванням при дослідженні загально прийнятих методів класичної механіки, використанням базових положень та рівнянь розрахунку стержньових та тонкостінних елементів на міцність і стійкість, а також відповідністю отриманих результатів результатам числових досліджень та тестових задач.