Вип. 28
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/268
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ От формальной теории композиции к содержательно-генетическому методу полилолога в современном архитектурном образовании(КНУБА, 2011) Ремизова, Е. И.Стаття присвячена проблемі розвитку викладання композиції в сучасній архітектурній школі. Проведений порівняльний аналіз принципів формальної теорії композиції і змістовно-генетичного методу викладання композиції. HДокумент Застосування клаузурної методики для активізації вивчення спецкурсів у підготовці фахівця-архітектора(КНУБА, 2011) Бачинська, Л. Г.У статті розглядається використання клаузурної методики проведення практичних занять зі спецкурсів під час підготовки фахівців-архітекторів.Документ Запровадження сучасної архітектурної проблематики у навчальні програми на прикладі розробок кафедри АП ХНУБА(КНУБА, 2011) Василенко, О. Б.; Смоленська, С. О.У статті розглянуто напрями та засоби впровадження сучасної архітектурної проблематики в навчальний процес на кафедрі архітектурного проектування Харківського національного університету будівництва та архітектури. Ключові слова: архітектурна школа, навчальний процес, комплексна програма.