Будівництво та цивільна інженерія

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1219

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Адаптація житлового фонду до вимог маломобільних груп населення
    (Ліра-К, 2019-03-27) Титок, В. В.; Мішкіна, Р. І.
    Створення гармонійного, здорового і комфортабельного життєвого простору стає альтернативою процесам урбанізації. За останні роки все більше уваги приділяється озелененню міст, розширенню паркових зон, зростає значення ландшафтної архітектури в містобудуванні. У зв'язку з останніми тенденціями розвитку міського простору все більше приділяється уваги соціальній інтеграції людей з обмеженими можливостями.
  • Документ
    Особливості застосування інструментарію маркетингових комунікацій в будівництві
    (ХНУ, 2019-10-03) Демидова, О. О.; Нікогосян, Н. І.; Шатрова, І. А.; Титок, В. В.
    Маркетингові комунікації знаходяться під впливом широкої сукупності факторів. Один з цих факторів – це галузева приналежність учасників процесу комунікації. Будівельній галузі притаманний цілий ряд особливостей, які значно впливають на маркетингову діяльність і маркетингові комунікації в тому числі. Тільки з урахуванням особ-ливостей будівельного ринку можна обрати найдієвіші інструменти маркетингових комунікацій та ефективно застосовувати їх.
  • Документ
    Організаційно-економічний механізм взаємодії учасників інвестиційно-будівельного процесу
    (НДІБВ, 2019-09-01) Титок, В. В.
    Стратегія сталого розвитку "Україна - 2020" спрямована на забезпечення населення комфортним і доступним житлом. Реалізація інвестиційно-будівельних проектів в житловому будівництві досить складний і багатогранний процес, що вимагає крім здійснення ефективної господарської діяльності окремо взятого господарюючого суб'єкта також і ефективну спільну роботу всіх учасників реалізації проекту заради досягнення кінцевої мети. Вирішення житлової проблеми вимагає вдосконалення організаційно-економічних механізмів взаємодії учасників реалізації інвестиційно-будівельних проектів в житловому будівництві. Виділена провідна роль генпідрядника як центральної ланки системи таких взаємин і координатора дій учасників інвестиційно-будівельної діяльності.
  • Документ
    Маркетинг взаємовідносин – сучасна управлінська концепція в будівельній галузі
    (Ліра-К, 2019-03-27) Титок, В. В.
    Головне завдання управління взаємовідносинами компанії полягає в тому, щоб на основі сучасної теорії і практики маркетингу взаємовідносин («relationship marketing») знайти найбільш ефективні для даної компанії форми взаємодії з усіма своїми діловими партнерами.