Вип. 38

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/172

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Документ
    Екологічна оцінка інженерно-планувального рішення перетинів магістральних вулиць та доріг в різних рівнях
    (КНУБА, 2010) Осєтрін, М. М.; Солуха, І. Б.
    Розглянута екологічна оцінка перетинів магістралей в різних рівнях. Для попередження екологічної кризи та покращення екологічної ситуації в місцях перетину магістралей вулично-дорожньої мережі необхідно змінити сучасний підхід до проектування та реконструкції перетинів магістралей – розглядати та оцінювати перетини магістралей не тільки з містобудівної, а й з екологічної точки зору.
  • Документ
    Збір, обробка і оцінка інформації в ході дослідження транспортних і пішохідних потоків на перетинах міських магістралей в різних рівнях та на підходах до них
    (КНУБА, 2010) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.
    У статті дається визначення параметрам, необхідним для оцінки режиму руху транспортного та пішохідного потоків на перетинах міських магістралей в різних рівнях та на підходах до них. Надаються рекомендації по їх збору і подальшої оцінки.
  • Документ
    Формування пасажиропотоку до аеропорту (на прикладі аеропорту «Бориспіль» м. Київ).
    (КНУБА, 2010) Осєтрін, М. М.; Рябченко, Т. О.
    В статті розкрито поняття «пасажиропотік» та «формування пасажиропотоку». Виділено види сполучення з аеропортом. Досліджено формування пасажиропотоку до міжнародного аеропорту «Бориспіль».
  • Документ
    Проблема забезпечення надійності дорожнього покриття
    (КНУБА, 2010) Рейцен, Є. О.; Левківський, Д. В.
    В даній роботі розглянуто проблему забезпечення надійності дорожнього покриття, так як в умовах безперервного зростання інтенсивності руху, збільшенні осьового навантаження, температурного навантаження, асфальтобетон працює на межі своїх можливостей. Роботи, пов’язані з ремонтом і будівництвом вулиць і доріг, вимагають великих витрат, тому потрібно створити відповідну раціональну модель дорожнього покриття, включивши всі аспекти, пов’язані з проектуванням, будівництвом та експлуатацією вулиць і доріг. Основні способи підвищення надійності конструкцій нежорстких дорожніх одягів можна поділити на п’ять груп: матеріалознавчі, технологічні, конструктивні, експлуатаційні, економіко-організаційні.
  • Документ
    Перспективи розвитку швидкісного трамваю в містах України
    (КНУБА, 2010) Рейцен, Є. О.; Онопрієнко, В. А.
    В даній роботі наведена класифікація ділянок швидкісного трамваю, показані його переваги над іншими видами міського пасажирсько транспорту. Також зроблено аналіз стану трамвайного рухомого складу в містах України і наведені можливості його удосконалення у поєднанні із сучасними системами.
  • Документ
    Контейнерні та контрейлерні перевезення і логістика
    (КНУБА, 2010) Дужар, Т. О.; Рейцен, Є. О.
    Контейнерні та контрейлерні перевезення є одним із самих зручних засобів транспортування вантажів. Для невеликих партій товарів контейнерні перевезення кращий, а іноді, і єдино можливий варіант. Контрейлерні перевезення прискорюють доставку, зручність та комфорт для водіїв і супроводжуючих осіб, сприяють збереженню й навіть покращенню навколишнього середовища, зменшенню навантаження на автошляхи, економії палива та часу на перетин кордонів. Ці перевезення для України є найважливішим сегментом експортно-імпортної діяльності.
  • Документ
    Організація майданчиків для паркування легкових автомобілів біля громадських будівель
    (КНУБА, 2010) Дубова, С. В.; Карпенко, О. В.
    Розглянуті можливості збільшення місткості майданчиків для тимчасового зберігання при організації оптимального розміщення на них легкових автомобілів.