Вип. 11-12

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/50

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Документ
    Щодо питань про співіснування реклами та архітектури
    (КНУБА, 2017) Авербах, М. Я.
    У статті актуалізуються питання, що пов'язано з поширенням елементів реклами у міському середовищі. Яскрава, активна, нав'язлива реклама використовує весь арсенал художніх засобів, щоб впливати на споживача, і при цьому заповнює архітектурні форми і простір. Наведено різні точки зору на проблему співіснування у міському просторі двох категорій – архітектури і реклами. Дано ретроспективний огляд розвитку засобів зовнішньої реклами в архітектурному середовищі. Показана роль реклами в сучасному суспільстві. Виявлено певні підходи до оцінки стану архітектурного середовища, яке несе на собі комерційні знаки. Висловлена необхідність проведення досліджень з метою створення правил, які б регулювали процес поширення рекламних засобів у просторі міста.