Київський національний університет будівництва і архітектури
Інституційний репозитарій

Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
listelement.badge.dso-typeДокумент, Аналіз та перспективи формування стратегії позиціювання товарів компанії ТОВ «Епіцентр К»(КНУБА, 2025) Кривуца, Михайло; Максютенко, ІринаКомпанія «Епіцентр» ‒ одна з найбільших торговельних мереж України, яка спеціалізується на продажу товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому. Завдяки стратегічному підходу до управління асортиментом, ефективним бізнес-процесам та орієнтації на потреби клієнтів, компанія успішно зміцнює свої позиції на ринку роздрібної торгівлі.listelement.badge.dso-typeДокумент, Інноваційні управлінські підходи у розвитку мотивації персоналу підприємств(КНУБА, 2025) Петруха, Ніна; Дерев’янко, МаксимСучасне бізнес-середовище характеризується швидкими змінами, високою конкуренцією та постійною необхідністю адаптації до нових ринкових умов. У таких умовах роль інноваційних управлінських підходів набуває особливого значення, адже вони сприяють не лише оптимізації внутрішніх процесів, але й формуванню стимулюючої системи мотивації персоналу. Ефективна система мотивації є запорукою успіху підприємства, оскільки вона дозволяє забезпечити високий рівень залученості, продуктивності та задоволеності працівників, що, у свlistelement.badge.dso-typeДокумент, Комунікативна компетентність майбутніх педагогів професійного навчання: умови формування й розвитку(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2025) Красильник Ю.С.У статті досліджено проблему формування й розвитку комунікативної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання, що є ключовим складником їхньої професійної підготовки. Установлено зміст поняття «комунікативна компетентність майбутніх педагогів професійного навчання» як сукупність знань, навичок, умінь, досвіду та особистісних якостей майбутніх педагогів професійного навчання, які забезпечують ефективне спілкування в професійній діяльності, результативний обмін інформацією з учасниками освітнього процесу, ураховуючи специфіку професійного середовища, й охоплює такі компоненти: мотиваційний (готовність до комунікації та прагнення до професійного самовдосконалення), когнітивний (знання мовленнєвих стратегій, правил етикету, норм професійного спілкування), практичний (уміння ефективно взаємодіяти в різних професійних ситуаціях, використовуючи вербальні та невербальні засоби спілкування), емоційно-регулятивний (здатність до управління емоціями, емпатії та вирішення конфліктних ситуацій), а також уміння використовувати вербальні й невербальні засоби комунікації, інформаційно-комунікаційні технології та враховувати психолого-педагогічні аспекти освітньої взаємодії. Обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють формуванню й розвитку комунікативної компетентності: залучення здобувачів вищої освіти до творчої комунікативної діяльності; використання потенціалу колективної та індивідуальної проєктної діяльності; використання сучасних ІТ з метою динамічного формування компонентів комунікативної компетентності; активізація самостійної роботи студентів з опанування комунікативної компетентності; залучення здобувачів вищої освіти до виконання ролей викладача в різних ситуаціях педагогічної взаємодії; забезпечення участі студентів у заходах з навчально-виховної діяльності, яку організовує студентське самоврядування; введення комунікативних ситуацій (кейсів), що відображають ситуації спілкування в побутовій, освітній, соціальній та професійній сферах; упровадження методів та прийомів, що передбачають систематичну рефлексію та коригування комунікативної компетентності; розвиток уміння й здібностей роботи з навчальним, науковим текстом іншими джерелами інформації; формування здатності особистості здобувача вищої освіти до усвідомленої саморегуляції в різноманітних обставинах майбутньої професійної діяльності. Розроблено механізми реалізації умов формування й розвитку комунікативної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання.