Київський національний університет будівництва і архітектури

Інституційний репозитарій

Нові надходження

  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Інтегровані маркетингові комунікації в мережі компанії «Епіцентр»
    (КНУБА, 2025) Максютенко, Ірина; Савич, Дарина
    Інтегрований маркетинг (або інтегрована маркетингова комунікація) це стратегічний підхід до планування та реалізації маркетингових зусиль, при якому різні канали комунікації та інструменти маркетингу поєднуються в єдину, узгоджену та координовану систему для досягнення максимальної ефективності та створення цілісного образу бренду чи продукту в очах споживачів. В цілому, інтегрований маркетинг ставить перед собою завдання створення гармонійного та комплексного маркетингового досвіду для споживачів, який враховує їхню взаємодію з брендом на різних етапах купівельного процесу та через різні канали.
  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    ВИЩА МАТЕМАТИКА . Модуль 2 (ЗМ 4) : Диференціальні рівняння
    (КНУБА, 2025) ДОЛЯ, Олена Вікторівна; РЯБЧУН, Юлія Володимирівна; ТУРЧАНІНОВА, Людмила Іванівна
    Містять необхідні практичні відомості для виконання самостійних та індивідуальних завдань Модуля 2, що включають завдання з диференціальних рівнянь різних порядків і систем диференціальних рівнянь. Також приклади виконання типових варіантів змістового модуля 4 індивідуальної роботи та 30 варіантів для виконання самостійних робіт. Призначено для здобувачів ОПП першого (бакалаврського) рівня вищої освіти інженерних та природничих спеціальностей всіх форм навчання КНУБА
  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Сучасна парадигма соціально-етичного маркетингу в будівництві
    (КНУБА, 2025) Лазаренко, Владислав
    Будівельна галузь України є однією з ключових сфер економіки, що відіграє важливу роль у створенні інфраструктури, забезпеченні житлом населення та розвитку промисловості. Однак у сучасних умовах вона стикається з численними викликами, зумовленими війною, економічною нестабільністю, дефіцитом ресурсів і складнощами з відновленням зруйнованих об’єктів.