Київський національний університет будівництва і архітектури

Інституційний репозитарій

Нові надходження

  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Логістика
    (КНУБА, 2025) Самойленко, Антоніна Анатоліївна
    Містить тестові завдання з усіх тем дисципліни "Логістика", що передбачені робочою навчальною програмою, та перелік джерел для їх правильного розв'язання. Призначено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 075 "Маркетинг" і 076 "Підприємництво та торгівля" денної та заочної форм навчання.
  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Промислова логістика : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності G1 "Хімічні технології та інженерія" за ОПП "Новітні технології сучасних стінових та оздоблення матеріалів"
    (КНУБА, 2025) Піпа, Володимир Вікторович; Майстренко, Алла Анатоліївна
    Розглянуто основи та базові поняття логістичних систем та їх функціонування на підприємствах виробничого спрямування. Призначено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності G1 "Хімічні технології та інженерія" за ОПП "Новітні технології сучасних стінових та оздоблювальних матеріалів".
  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Можливості реалізації синергетичного принципу «Випереджувального розвитку» системи фізичного виховання майбутніх тренерів/спортивних педагогів у закладах вищої освіти України
    (ЦП «Компринт», 2024) Човнюк Юрій Васильович; Глушенок Дмитро Дмитрович
    Аналіз спеціальної науково-методичної літератури свідчить про те, що у переважної більшості студентів зовсім немає бажання до занять. Основна причина – відсутність диференційованого підходу до характерних вправ і навантажень, що пропонуються студенту, стимулювання до занять. Розмови про те, що заняття фізичною культурою корисні для здоров’я студентів, мають абстрактний характер у зв’язку з відсутністю конкретних (об’єктивних) критеріїв, які використовуються на заняттях, із теоретичною непідготовленістю студентів. Система фізичного виховання не має не тільки конкретної і вираженої об’єктивними критеріями цільової установки, але, крім того, і відомостей про те, якою мірою може бути корисний кожний конкретний результат для досягнення кінцевої мети. Проблема в тому, що у вузах України діє національна система навчального процесу з фізичного виховання, що побудована на основі нормативного підходу, чим вона відрізняється від європейської. Водночас важливо, що більше 50 % студентів мають низький рівень кондиційної фізичної підготовки, а більше половини випускників фізично неспроможні якісно працювати на виробництві.