Київський національний університет будівництва і архітектури

Інституційний репозитарій

Нові надходження

  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Використання штучного інтелекту в маркетингових дослідженнях: переваги та недоліки
    (КНУБА, 2025) Полхович, Наталія; Нетикша, Кіра
    Сучасний маркетинг невід’ємно пов’язаний із цифровими технологіями та автоматизацією процесів. Одним із найперспективніших напрямків є використання штучного інтелекту (ШІ) у маркетингових дослідженнях. Штучний інтелект – це сукупність технологій, які надають комп’ютерам можливість виконувати різні складні завдання.
  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Роль штучного інтелекту в управлінському обліку маркетингової діяльності
    (КНУБА, 2025) Рибак, Валерія; Алавердян, Людмила
    Сучасні компанії стикаються з дедалі більшою кількістю даних, які їм потрібні для аналізу для прийняття ефективних управлінських рішень. Штучний інтелект (AI) став невід’ємною частиною обліку управління, особливо в маркетинговій діяльності. Його використання дозволяє автоматизувати аналіз інформації, прогнозувати тенденції та підвищити ефективність рекламних кампаній.
  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Вплив цифрової трансформації на маркетингові стратегії та процеси
    (КНУБА, 2025) Дименко, Руслан
    Цифрова трансформація (digital ‒ трансформація, цифровізація) це один із найактуальніших і важливих трендів сучасності, який зачіпає всі сфери діяльності, у тому числі й маркетинг. Digital трансформація є процес зміни бізнес моделей, продуктів, послуг і процесів за допомогою цифрових технологій, які дозволяють створювати нові цінності для клієнтів, співробітників та партнерів.