Київський національний університет будівництва і архітектури

Інституційний репозитарій

Нові надходження

  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Атестаційна робота студента Забарчука Романа Володимировича
    (2024) Забарчук Роман Володимирович
  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Атестаційна робота студента Забарчука Романа Володимировича
    (2024) Забарчук Роман Володимирович
  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Інноваційні методи формування й вдосконалення іншомовної інформаційно-комунікативної компетентності студентів-психологів
    (ЦП «Компринт», 2024) Човнюк, Юрій Васильович; Іванов, Євген Олександрович
    В умовах інформатизації та глобалізації суспільства до навчання встановлюються нові вимоги, виникають нові можливості для отримання знань, з’являються нові підходи до навчання [1-3]. Можливості використання Інтернет-ресурсів для отримання нових та вдосконалення вже набутих знань безмежні. Так, віртуальні соціальні мережі є не тільки популярним засобом комунікації, а також унікальним ресурсом для тих, хто вивчає іноземну мову. Будучи одним з доступних способів обміну інформацією, соціальні мережі привертають увагу як студентів, так і викладачів, дають можливість перенести навчання іноземної мови з аудиторії у віртуальну реальність, не перериваючи освітній процес. Чинні державні освітні стандарти вищої професійної освіти в Україні спрямовані на підвищення якості освіти загалом і переходом на компетентнісну модель навчання зокрема, яка включає в себе також оволодіння випускниками закладу вищої освіти (наприклад, студентами-психологами) інформаційно-комунікаційними технологіями, окрім отримання професійних навичок.