Київський національний університет будівництва і архітектури
Інституційний репозитарій

Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
listelement.badge.dso-typeДокумент, Фінансовий аналіз: методичні вказівки до виконання тестових завдань для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності С1 «Економіка та міжнародні економічні відносини» (Економіка підприємства (C1.01 Економіка)) галузі знань C «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини»(КНУБA, 2025) Бєлєнкова Ольга Юріївна; Лаврухіна Катерина Олександрівна; Моголівець Антон АнатолійовичВикладено тестові завдання з дисциплін «Фінанси підприємства та фінансовий аналіз», «Фінанси підприємства. Економічний та фінансовий аналіз» для самоконтролю знань здобувачів вищої освіти. Призначено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти, які навчаються за спеціальністю С1 «Економіка та міжнародні економічні відносини» (Економіка підприємства (C1.01 Економіка)) галузі знань C «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини» денної та заочної форми здобуття освіти.listelement.badge.dso-typeДокумент, Перспективи підвищення енергоефективності насосних станцій водопостачання та водовідведення в умовах економічних викликів і воєнних дій в Україні(КНУБА, 2025-03) Кравчук О.А.; Лаврухіна К.О.; Кострич Б.О.Присвячено дослідженню сучасних підходів та перспектив підвищення енергоефективності насосних станцій систем водопостачання та водовідведення в умовах економічних викликів та воєнних дій в Україні. Вона включає аналіз поточного технічного стану обладнання, оцінку енергоспоживання, огляд найбільш ефективних технологій та методів модернізації, а також визначення основних проблем, викликів та перспектив щодо їх впровадження з урахуванням обмежених ресурсів та необхідності підвищення стійкості до кризових ситуацій. Підкреслено важливість системного та комплексного підходу до модернізації насосних станцій як інструменту забезпечення надійності критичної інфраструктури, зниження енергозатрат та здатності протистояти зовнішнім викликам.listelement.badge.dso-typeДокумент, Використання штучного інтелекту для оптимізації процесів у сфері маркетингу(КНУБА, 2025) Максютенко, Ірина; Ремба, ЄваУ сучасних умовах цифрової трансформації бізнесу штучний інтелект (ШІ) відіграє ключову роль в оптимізації маркетингових процесів. Автоматизація рутинних завдань, аналіз великих масивів даних та персоналізація маркетингових стратегій дозволяють компаніям підвищити ефективність комунікації з клієнтами та збільшити рентабельність інвестицій. Важливість ШІ у маркетингу зростає завдяки його здатності швидко адаптуватися до змін ринку та забезпечувати компаніям конкурентні переваги. У даній роботі розглядаються основні напрямки застосування ШІ у маркетинговій діяльності, його переваги, виклики та перспективи розвитку.